ovex Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Oppdaget i dag at det går an å styre spotify på iPhone via iDrive. og info om sanger og artister dukker opp i entertainment info Når split screen er på.... Dette var ikke mulig før så lurer på om det ble mulig etter oppgradering til OS 5 på iPhonen, genialt! Ja trur det kom med iOS5. Eg slit forøvrig med at iPod og iPhone ikkje er tilgjengelig til ei kvar tid. Dett rett og slett ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 F10 er sykt fin, står på ønske lista Grattis med fet bil.Men er det bevisst valg å ha svensk iDrive? Får ikke iDrive i norsk eller dansk, har den på engelsk nå mulig det har kommet oppdateringer etter at jeg kjøpte bilen slik at det nå finnes på Norsk.... Nei ikkje norsk enno. Eg har nyaste SW og brukar framleis Engelsk. Håpar det kan kome norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 F10 er sykt fin, står på ønske lista Grattis med fet bil.Men er det bevisst valg å ha svensk iDrive? Får ikke iDrive i norsk eller dansk, har den på engelsk nå mulig det har kommet oppdateringer etter at jeg kjøpte bilen slik at det nå finnes på Norsk.... Nei ikkje norsk enno. Eg har nyaste SW og brukar framleis Engelsk. Håpar det kan kome norsk. Jeg skal få lagt inn ny sw på onsdag, det har vistnok kommet en del nytt siden bilen min ble produsert i mars 2010! Skal også få bytta noen deler i frem dørene da softclose systemet fortsatt ikke takler kulde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg skal få lagt inn ny sw på onsdag, det har vistnok kommet en del nytt siden bilen min ble produsert i mars 2010! Skal også få bytta noen deler i frem dørene da softclose systemet fortsatt ikke takler kulde.... i forbindelse med at eg slit med iPod og iPhone så fikk eg ny SW og då var det ein del forandring frå mars2011-revisjonen som min har. No skulle dei få ny SW på server frå og med mandag så då skulle dei prøve igjen... Er nok litt nytt kvar gang Etter siste oppdatering så ville ikkje komfortseta bytte program med på nøkkelprofil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg skal få lagt inn ny sw på onsdag, det har vistnok kommet en del nytt siden bilen min ble produsert i mars 2010! Skal også få bytta noen deler i frem dørene da softclose systemet fortsatt ikke takler kulde.... i forbindelse med at eg slit med iPod og iPhone så fikk eg ny SW og då var det ein del forandring frå mars2011-revisjonen som min har. No skulle dei få ny SW på server frå og med mandag så då skulle dei prøve igjen... Er nok litt nytt kvar gang Etter siste oppdatering så ville ikkje komfortseta bytte program med på nøkkelprofil Alt funker egentlig bra, men bilen er jo snart 2 år gammel så tror ikke det skader med en oppdatering, iPhone funker bra både med iPod funksjon og spotify, styrer alt via idrive.. Men får ikke se album cover på skjermen, kanskje etter oppdateringen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg skal få lagt inn ny sw på onsdag, det har vistnok kommet en del nytt siden bilen min ble produsert i mars 2010! Skal også få bytta noen deler i frem dørene da softclose systemet fortsatt ikke takler kulde.... i forbindelse med at eg slit med iPod og iPhone så fikk eg ny SW og då var det ein del forandring frå mars2011-revisjonen som min har. No skulle dei få ny SW på server frå og med mandag så då skulle dei prøve igjen... Er nok litt nytt kvar gang Etter siste oppdatering så ville ikkje komfortseta bytte program med på nøkkelprofil Alt funker egentlig bra, men bilen er jo snart 2 år gammel så tror ikke det skader med en oppdatering, iPhone funker bra både med iPod funksjon og spotify, styrer alt via idrive.. Men får ikke se album cover på skjermen, kanskje etter oppdateringen ??? Cover kjem opp på skjemen min ja...så om det er berre ny SW på same HW så skulle ein tru du fikk det. Men meinar eg har lest ein plass at det med cover vart tilgjengelig på ein HW revisjon som kom hausten i 2010. Din er vel frå våren 2010? Blir spennande å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Må vel sikkert ha combox eller noe annen hw for å få det til å funke, snakka med BMW her hjemme og de sier det ikke er mulig å ettermontere comboks, 6nr eller hva den nå heter på utstyrslista..... Eneste forandringer etter sw oppdateringen var litt endringer i menyer, test program for hud ble tilgjengelig og bedre grafikk i instrument panelet! Ulempen med å bestille ny modell så tidlig i produksjonen er vel at man går glipp av masse gadget's som kommer fortløpende..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Må vel sikkert ha combox eller noe annen hw for å få det til å funke, snakka med BMW her hjemme og de sier det ikke er mulig å ettermontere comboks, 6nr eller hva den nå heter på utstyrslista..... Eneste forandringer etter sw oppdateringen var litt endringer i menyer, test program for hud ble tilgjengelig og bedre grafikk i instrument panelet! Ulempen med å bestille ny modell så tidlig i produksjonen er vel at man går glipp av masse gadget's som kommer fortløpende..... Test program for HUD? Korleis fungerar dette? eg slit med litt uskarp HUD.... kanse det let seg fikse???? håpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Må vel sikkert ha combox eller noe annen hw for å få det til å funke, snakka med BMW her hjemme og de sier det ikke er mulig å ettermontere comboks, 6nr eller hva den nå heter på utstyrslista..... Eneste forandringer etter sw oppdateringen var litt endringer i menyer, test program for hud ble tilgjengelig og bedre grafikk i instrument panelet! Ulempen med å bestille ny modell så tidlig i produksjonen er vel at man går glipp av masse gadget's som kommer fortløpende..... Test program for HUD? Korleis fungerar dette? eg slit med litt uskarp HUD.... kanse det let seg fikse???? håpe!! Holder bare inn knappen som slår hud av/på noen sekunder.... Mener å ha lest på et amerikansk BMW forum at det er noen der som også har hatt problemer med uskarp hud, mener dette ble løst av forhandler, men finner ikke igjen den tråden på forumet så er ikke sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Kom opp ein feit justering der ja, eller i alle fall Bilder ein kunne justere etter. Så då må det vel vere mulig å justere og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Kom opp ein feit justering der ja, eller i alle fall Bilder ein kunne justere etter. Så då må det vel vere mulig å justere og! Har du kommet noen vei med dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Kom opp ein feit justering der ja, eller i alle fall Bilder ein kunne justere etter. Så då må det vel vere mulig å justere og! Har du kommet noen vei med dette eller? Skal på verksted i morgon og bytte ein setemodul. Skal ta det oppigjen då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Sjekk denne sida.. http://www.bimmer-tech.net Jeg har commbox, usb, connected drive, internet, bluetooth osv. alt dette i min 2011 f10. men ikke 6NR. Det er en egen utstyrskode. Vet ikkke om det verdt prisen. en plass i mellom 500-600 euro å aktivere. pluss man må skifte en USB port, mener det var den i midt konsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Etter som jeg ikke fant noen felger som jeg egentlig likte under 40 000,- ble det så jeg bestilte meg noen billige 19" fra Gsbildeler med 275/35-19 og 245/40-19, Til 15 lapper tror felgene heter gs-evolution III, får ta en runde å se litt etter noe når disse dekkene er utslitt..... Synes det er bedre og være misfornøyd med billige felger en å ha kjøpt dyre felger som jeg egentlig ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå