Gå til innhold

Gislius' BMW E36 ///M3 | TIL SALGS!

Gislius
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koni har jo den justeringsproppen på toppen, som du bare kan vri på, og justere hardheten.

Husker ikke hva de het, tror det var fk supersport.. var justerbart, var kjempefornøyd med det i hvertfall ;) KW har jo mye solid og bra, + eibach som har veldig mange gode senkesett, er litt vanskelig og velge når man kommer til senkesett, er mye bra og velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg jo ikke om du kjøper dempere/fjører for å kjøre på bane eller på vei, men kjører du hovedsakelig på vei, så er jo coilover kit (hvis det er det du vil ha?) ekstremt ubehagelig og ALT for stivt til å kjøres på norske veier. Det vil jeg faktisk tro kan slå feil vei å ha for stiv bil på norske veier...

Selv har jeg gått for den andre løsningen (separat fjør/demper) fra Eibach, altså nye fjører og dempere og er meget fornøyd. Fjærene jeg kjøpte senker kun 15/25 mm, men på M3 som er såpass lav org så ble det ganske så perfekt. Hvertfall med org felger som jeg også kjører med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg jo ikke om du kjøper dempere/fjører for å kjøre på bane eller på vei, men kjører du hovedsakelig på vei, så er jo coilover kit (hvis det er det du vil ha?) ekstremt ubehagelig og ALT for stivt til å kjøres på norske veier. Det vil jeg faktisk tro kan slå feil vei å ha for stiv bil på norske veier...

Selv har jeg gått for den andre løsningen (separat fjør/demper) fra Eibach, altså nye fjører og dempere og er meget fornøyd. Fjærene jeg kjøpte senker kun 15/25 mm, men på M3 som er såpass lav org så ble det ganske så perfekt. Hvertfall med org felger som jeg også kjører med :)

får jo ikke senka nok da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du en M3 så handler det vel ikke om du får senket nok, det som gjelder er kjøreegenskaper!!!!

Ellers kan man kjøpe seg 318 coupe og style/senke så mye man vil :)

Og forresten, med de fjørene jeg har nå som senker 15/25mm så er det I TILLEGG til at M3 er org senket 30/40mm FRA en org 3-serie (E36)

Dermed blir M3'n altså 45/65mm lavere enn org 3-serie og det er vel en del :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har fått deg! Gratulerer!

Behold interiøret du. Ser tøft ut!

Har KW v2 selv på en E36 M3. Funker knall det!

Og nei, det blir ikke for stivt til å bruke på vei.

Har senka bilen til akkurat grensa for hva tilsynet tillater og det er akkurat passe i mine øyne :)

Tror ikke du blir misfornøyd med KW!

Lykke til videre og kos deg med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Oi! GLemt HELT å svare her :$

Takk for det :)

Jeg tror faktiskt jeg skal ha bilen original! :o

Er det noen som vet hvilken grill som er originalt på M3? Er det svart inni, og chrome rundt?

Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe urethan foringer til gir, motor, og diff.. Da jeg skal ned med girkassen pga en LITEN svetting..

Hva synes folket om det, eller skal kjøpe orignale? Er ikke ødelagt, men greit å skifte når jeg skal ned med kassen :P

Slenger med et par bilder og :)

zvm35cbw5x567pf7qfem.jpg

1j6i9rcqyyw3989z6cai.jpg

faqqgcpjoqbj8ilx2tq7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, som tidligere nevnt! ;-)

Ville holdt foringene orginale, nettopp for å unngå mye vibrasjon inni bilen. Hadde slike uretan foringer på motor og girkasse på trimmet Cossie, og det var ikke spesielt hyggelig med all vibrasjonen det ga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...