Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Herlig bil! Gratulerer!Hadde ALDRI bytta ut interiøret om det var min bil. Gøy med noe som ikke alle andre har. Matcha fargen bra gjorde det også x2! galskap hvis man bytter ut et så flott interiør.. det er jo bare kult at det er spesielt, også syns jeg rødt skinn er veldig innbydende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Hva kosta FK sitt? Er det tüv godkjent? Takk for d =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 FK er tuv-godkjent, jeg hadde fk på min coupe, justerbart, sinnsykt bra senkesett Legg ut litt flere bilder, elsker den fargekombinasjonen med interiøret ser ut som den trenger en vask også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Høres jo lovende ut, hvilken versjon av FK hadde du? Skal få tatt noen mer ^^ Som sagt, så har den fått seg en skikkelig vask etter bildene ble tatt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Silverline X versjonen koster vel rundt 1000€ uansett hvilken versjon du velger om det er eibach, fk, bilstein etc så ville jeg gått for en versjon hvor du kan justere hardheten. Husker ikke helt hvilken jeg har, men det funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Det er det jeg vil ha, derfor KW variant 2 ^^ Funne det til en ganske OK pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Koni har jo den justeringsproppen på toppen, som du bare kan vri på, og justere hardheten. Husker ikke hva de het, tror det var fk supersport.. var justerbart, var kjempefornøyd med det i hvertfall KW har jo mye solid og bra, + eibach som har veldig mange gode senkesett, er litt vanskelig og velge når man kommer til senkesett, er mye bra og velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Nå vet jeg jo ikke om du kjøper dempere/fjører for å kjøre på bane eller på vei, men kjører du hovedsakelig på vei, så er jo coilover kit (hvis det er det du vil ha?) ekstremt ubehagelig og ALT for stivt til å kjøres på norske veier. Det vil jeg faktisk tro kan slå feil vei å ha for stiv bil på norske veier... Selv har jeg gått for den andre løsningen (separat fjør/demper) fra Eibach, altså nye fjører og dempere og er meget fornøyd. Fjærene jeg kjøpte senker kun 15/25 mm, men på M3 som er såpass lav org så ble det ganske så perfekt. Hvertfall med org felger som jeg også kjører med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Nå vet jeg jo ikke om du kjøper dempere/fjører for å kjøre på bane eller på vei, men kjører du hovedsakelig på vei, så er jo coilover kit (hvis det er det du vil ha?) ekstremt ubehagelig og ALT for stivt til å kjøres på norske veier. Det vil jeg faktisk tro kan slå feil vei å ha for stiv bil på norske veier...Selv har jeg gått for den andre løsningen (separat fjør/demper) fra Eibach, altså nye fjører og dempere og er meget fornøyd. Fjærene jeg kjøpte senker kun 15/25 mm, men på M3 som er såpass lav org så ble det ganske så perfekt. Hvertfall med org felger som jeg også kjører med får jo ikke senka nok da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Eier du en M3 så handler det vel ikke om du får senket nok, det som gjelder er kjøreegenskaper!!!! Ellers kan man kjøpe seg 318 coupe og style/senke så mye man vil Og forresten, med de fjørene jeg har nå som senker 15/25mm så er det I TILLEGG til at M3 er org senket 30/40mm FRA en org 3-serie (E36) Dermed blir M3'n altså 45/65mm lavere enn org 3-serie og det er vel en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Fk Königsport har justerbar rebound i toppen av demperen...(gule koni gassdempere) Vet ikke hvordan de er på M3, men til Vwen min så var de ubrukelig harde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Pen bil du har fått deg! Gratulerer! Behold interiøret du. Ser tøft ut! Har KW v2 selv på en E36 M3. Funker knall det! Og nei, det blir ikke for stivt til å bruke på vei. Har senka bilen til akkurat grensa for hva tilsynet tillater og det er akkurat passe i mine øyne Tror ikke du blir misfornøyd med KW! Lykke til videre og kos deg med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Oi! GLemt HELT å svare her :$ Takk for det Jeg tror faktiskt jeg skal ha bilen original! Er det noen som vet hvilken grill som er originalt på M3? Er det svart inni, og chrome rundt? Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe urethan foringer til gir, motor, og diff.. Da jeg skal ned med girkassen pga en LITEN svetting.. Hva synes folket om det, eller skal kjøpe orignale? Er ikke ødelagt, men greit å skifte når jeg skal ned med kassen Slenger med et par bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Flott bil, som tidligere nevnt! Ville holdt foringene orginale, nettopp for å unngå mye vibrasjon inni bilen. Hadde slike uretan foringer på motor og girkasse på trimmet Cossie, og det var ikke spesielt hyggelig med all vibrasjonen det ga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Takk for det Har tenkt på det samme, eneste er jo at di originale er dyrere :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå