Gå til innhold

Min E-46 touring. Nye sommerhjul S. 3

NA
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det. He,he, ja drev på og skulle mont Angel eyes her om dagen, men hadde selvfølgelig fått feil :evil: Så hadde nå tenkt å montere det pluss andre pærer i lysa som matcher xennonlysene også noen andre felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 2 weeks later...

Littt usikker men tror det er 40/40 eller 60/40. Satt på da jeg kjøpte bilen. Er senkesett med dempere og fjører, ikke justerbart.

Er ikke helt fornøyd med kvaliteten mtp. at det er ganske stivt og stumpete å kjøre med til bruksbil. Så kommer til å bytte ut med bilstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott E46 touring dette!

Mangler vel kun en leppe forann, noen heftige 18" felger og kanskje en liten leppe bak så er du i mål! :) ta vare på denne! ikke ofte en ser "entusiast" E46 stasjonsvogner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Kristian: Ja, synes begge typer er fine jeg også men de nederste altså 225M felgene er desidert finest. Bare at det billigste settet jeg har kommet over til nå havner på 17000,- så får se hva lommeboka tillater etter banebilen som blir 1.pri :D

PenguiN-: Hva slags leppe tenker du på da? Ja skulle absolutt hatt tak i noen felger, men er litt sånn så jeg sverger til litt stilrent og gjerne så likt som mulllig BMW sitt design, så bruker somregel lang tid på å få bestemt meg =P~

Synes E-46 Touring er en pen bil, og som mange sier er det et nokså tidløst design. Naboen min (som riktignok ikke er noe bilgeni) spurte om jeg hadde god råd som akkurat hadde kjøpt meg helt ny BMW :lol:

Tar også alltid vare på bilene mine, kanskje litt for mye til tider :D Håndvaskes alltid, maskin er no go! Minimum 1 gang i uka men helst oftere i disse satans salttider :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...