///Kristian Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Gratulerer med pen touring Angel eyes og nye skilt gjør fronten hakket penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Takk for det. He,he, ja drev på og skulle mont Angel eyes her om dagen, men hadde selvfølgelig fått feil Så hadde nå tenkt å montere det pluss andre pærer i lysa som matcher xennonlysene også noen andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Lånte noen sommerhjul i dag for å se hvordan de kledde bilen, dimm: felg:18x8 Dekk: 235/40 og 255/35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Det så faktisk meget pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Syntes det selv også. Er på utkikk etter Dobbelteke 225M om dagen, men det blir svindyrt ettersom orginale fra BMW er eneste valg for min del men veldig fine da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Style 162 er ikke feil på E46 nei! Ser meget pent ut Bygger pent i hjulbuen. Fin touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Meget pen, akkurat en slik eg skulle hatt meg.. Ta vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Helt kurrant som bruksbil dette. Er veldig fornøyd med e-46'n sånn kjørekomfortmessig, selv om tregatten ikke akkurat er ei kruttbørse Men veldig førerkortvennlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvor mye senk kjører du på denne? bare senkefjærer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Littt usikker men tror det er 40/40 eller 60/40. Satt på da jeg kjøpte bilen. Er senkesett med dempere og fjører, ikke justerbart. Er ikke helt fornøyd med kvaliteten mtp. at det er ganske stivt og stumpete å kjøre med til bruksbil. Så kommer til å bytte ut med bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Bilen kledde begge typer felg. Nederste alternativet ville jeg gått for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Meget flott E46 touring dette! Mangler vel kun en leppe forann, noen heftige 18" felger og kanskje en liten leppe bak så er du i mål! ta vare på denne! ikke ofte en ser "entusiast" E46 stasjonsvogner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 ///Kristian: Ja, synes begge typer er fine jeg også men de nederste altså 225M felgene er desidert finest. Bare at det billigste settet jeg har kommet over til nå havner på 17000,- så får se hva lommeboka tillater etter banebilen som blir 1.pri PenguiN-: Hva slags leppe tenker du på da? Ja skulle absolutt hatt tak i noen felger, men er litt sånn så jeg sverger til litt stilrent og gjerne så likt som mulllig BMW sitt design, så bruker somregel lang tid på å få bestemt meg Synes E-46 Touring er en pen bil, og som mange sier er det et nokså tidløst design. Naboen min (som riktignok ikke er noe bilgeni) spurte om jeg hadde god råd som akkurat hadde kjøpt meg helt ny BMW Tar også alltid vare på bilene mine, kanskje litt for mye til tider Håndvaskes alltid, maskin er no go! Minimum 1 gang i uka men helst oftere i disse satans salttider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Noe sånnt! Ligger mye BBS snacks til salgs på felger forumet for tiden til dere med 3`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja, riktig. Blir nok desverre ikke noe sånt ettersom dama bruker denna bilen også Fort gjort at noe går nedi da, he,he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå