Lapin Kulta Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 æsj, få vekk det m merket...ødela hele bilen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 æsj, få vekk det m merket...ødela hele bilen jo! Må si meg enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 få vekk m merket og angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Du gikk i fra stilrent og nydelig til harry og forferdelig ved å klistre på det merke på panseret. Få det av ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Få det av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 helt enig.. vekk med merke... men jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så glad i gule lykter heller jeg da men det er nå så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 M-merket var skikkelig harry og sammen med AE ødelegger de en ellers flott bil. Få det bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Må si meg enig med alle andre, det M-merket var vell ikke akkurat laget for denna bilen som er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Enig med resten her, få bort M-merket på panseret ! Forresten, hvor kjøpte du frontlippa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Herregud! La nå mannen få ha det han vil på bilen da?! Er tross alt hans bil..Enkelte her inne bør virkelig få sjekka hodet..Dette er et BMW forum..Ikke original BMW polizeii forum Hvis eiern liker det, så bør han få ha det på bilen sin Skjønner ikke hvorfor så mange her inne skal slakte show-off trådene bare for at man gjør noe anderledes? Ta dere sammen! Og til trådstarter. Pen bil du har. Regner med det er greit drag i bilen med 2.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg må si meg enig med dere andre at jeg ikke likte merket på panseret og AE, men synes det er unødvendig med kommentarer som; få det av, dritstygt, ødelegger hele bilen osv. Om trådstarter liker det så synes jeg det skal være der, er jo trossalt hans egen bil. Ellers så likte jeg bilen, og lurer litt på hvordan du har gjort det med m52b28 mtp EWS og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Var det jeg mente også. Greit med kritikk som går begge veier. men er måten enkelte formulerer seg på. De bør komme med et LITT mere konstrukt innlegg en.. " Få av det merket,,Dritstygt" f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå