Skeie`s-528IA Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 ja ser den! har heldigvis 15 på vinter hjula ... oppgradere vel der og å får M5 replica hjula te vinter hjul te neste år blitt noe klokere på hvilken senk du ska gå for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 ja ser den! har heldigvis 15 på vinter hjula ... oppgradere vel der og å får M5 replica hjula te vinter hjul te neste år blitt noe klokere på hvilken senk du ska gå for?? ja, syns 15 hørtes veldig lite ut Men har ikke tenkt noe særlig mer på senk, tror jeg først finner ut hva slags felger jeg ender opp med, så får vi se hva slags senk jeg bestemmer meg for da, beste hadde nok vært coilovers, men er veldig fornøyd med hvordan M-understeller er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 ja stemme.. hadde nok beholdt det hadde det våre slikt oppsett på min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Lm tror jeg vil bli konge Men kanskje litt stor med 20"? Men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Legg ut bildet jeg mekka til deg da? Tror det blir tøft jeg;) er viktig å skille seg ut på en bra måte:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 vis det er 20" på den røde på sia før her så syns eg ikkje det va så avskrekkende.. men klart va på bavaria å der sto en ny 7 serie med 20" va stort på den store bilen... så klare liksom ikkje se det føre meg på e39 heilt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Kantfelger ser alltid mindre ut enn vanlige felger der eikene går helt ut. Bbs Lm i 20 er rått på 39... Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Så sant så sant;) kant gjør at felgene ser mye mindre ut, og 20" er ikke for stort på E39 med de rette felgene. Men har man felger med store eiker helt i kanten ser det helt dust ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Takk for innslag folkens Har ikke helt bestemt meg for hvem jeg skal ha, først må jeg se hvor mye penger jeg har igjen etter 2 uker i LA Men foreløpig så ligger MK motorsport veldig godt ann, men 20 LM tror jeg også kunne blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Ser du er ute etter kantfelger, men har du vurdert apex felgene som flere av e46 folket kjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Ser du er ute etter kantfelger, men har du vurdert apex felgene som flere av e46 folket kjører på? De har jeg ikke hørt om, har du en link til disse Terje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Mulig han tenker på Apex Arc-8, noen CSL lignende felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Mulig han tenker på Apex Arc-8, noen CSL lignende felger Om det var de, så ble jeg ikke akkurat imponert over kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Siden han skreiv at han så du var ute etter kantfelger, deretter å skrive: "MEN har du vurdert apex felgene som flere av e46 folket kjører på?" tolket jeg det som at de Apex felgene ikke var kantfelger, mulig jeg tolket det feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 helt riktig daniel Er ikke kantfelger, men pene er de (og lette). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå