TRF Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Takk for anbefalingen jacobsen Det er som du sier, ingen merkbar effekt å hente ved å fjerne kat alene. Målinger viser 1-3hk, noe mer om den er tett fra før av. Det er primært for å få ned motstand og dermed egt man fjerner kat. Skulle gjerne hørt lyden med eisenmann potta på bilen din.. ble imponert over hvor bra det ble selv med den gamle potta! Har du fått tatt noen bilder med ny potte på?
jacobsen91 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Takk for anbefalingen jacobsen Det er som du sier, ingen merkbar effekt å hente ved å fjerne kat alene. Målinger viser 1-3hk, noe mer om den er tett fra før av. Det er primært for å få ned motstand og dermed egt man fjerner kat. Skulle gjerne hørt lyden med eisenmann potta på bilen din.. ble imponert over hvor bra det ble selv med den gamle potta! Har du fått tatt noen bilder med ny potte på? Bare hyggelig Har ikke fått lagd lydklipp med Eisenmann på, skal bare få kappa til diffuseren, og sette den på, så kommer det Hvis du vet om noen som trenger en ny bakpotte, så kan de få kjøpe min gamle, har vaska og skrubba, og den ble nesten som ny!
EasyShare Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Utrolig flott bil! Har E39 selv, kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er
jacobsen91 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Utrolig flott bil!Har E39 selv, kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er Takk Ja E39 er en fantastisk bil, den er både sportslig og god på langturer
DieselVegard Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Utrolig flott bil!Har E39 selv, kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er Takk Ja E39 er en fantastisk bil, den er både sportslig og god på langturer E39 sportslig?? Komfortabel, ja. Jeg tror du må prøve en sportslig bil jeg
jacobsen91 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Nå har det vært veldig stille her en stund fra meg, så får oppdatere litt Eisenmann er som sagt montert, bilder og lydklipp av dette skal kommer så fort så mulig, men har bare Iphone og filme med, så blir kanksje ikke den beste lydkvaliteten. Var også innom GS bildeler i oslo på fredag, skulle vel egentlig bare ha nytt håndtak til midtarmlene, men endte opp med å å kjøpe ett nytt felgsett også Ble veldig fornøyd med disse, syns de ser veldig bra ut på bilen, syns noen det trengs mere senk? Har også gått i innkjøp av masse bilpleieprodukter, vært endel turer innom Parts and retards. Kjøpt veldig mye fra Scholl, og er veldig fornøyd med de produktene. Når jeg får kjøpt meg maskin, så skal jeg gå over hele bilen med Scholl S03 og Scholl S40. Veldig god service fra Parts and retards, så kan sterkt anbefale dere å handle der Her er noen få bilder. Skal komme mange flere bilder når finvær kommer
jacobsen91 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Glemte å skrive at jeg vurdere å selge mine gamle sommerhjul! Det er Orginale E39 M5 felger. Om noen er intereserte så ligger de på Felger og dekk selges, bilder kommer omgående. Bud over 6000,- vurderes.
jacobsen91 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Endelig har jeg fått noe jeg har ønsket lenge, Kjørebilder av bilen! Var først og vaska bilen, viktig at bilen er strøken når slike bilder skal tas! Det var saltkjelen som sto for fotograferinga, mens jeg kjørte. Han satt bare i sjåførsete, om noen har andre tips til hvordan vi kan ta bilder, så er det bare å spytte ut
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Ser jo at kvaliteten på bildene blir søppel på internett i forhold til hva de er når de er lagt inn på dataen. Uansett så har du en pen bil og Concave i 8,5x19 og 10x19 sitter som ett skudd. Godt valg!
jacobsen91 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Ser jo at kvaliteten på bildene blir søppel på internett i forhold til hva de er når de er lagt inn på dataen. Uansett så har du en pen bil og Concave i 8,5x19 og 10x19 sitter som ett skudd. Godt valg! Takk Terje Til og være første gang, så ble bildene ganske bra må jeg si. Vi får prøve igjen. Ble veldig fornøyd med felgvalget, veldig glad for at jeg gikk for de, og ikke GS evolotion 2. Tror ikke jeg trenger og space ut no særlig her, trodde kanskje at bilen ville se høy ut, men syns faktisk høyden er fin
spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Nydelige bilder. Tatt rett utenfor Posten mellom den rundkjøringa utenfor der og i retning Elkjøp? Bør få til en rolling shoot en dag jeg og, ser bra ut!
jacobsen91 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Nydelige bilder. Tatt rett utenfor Posten mellom den rundkjøringa utenfor der og i retning Elkjøp? Bør få til en rolling shoot en dag jeg og, ser bra ut! Takker Det er helt riktig, fungerte veldig bra å ta rollingshoots der. Ja, det må du!
TRF Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Må også si at jeg liker høyden på bilen din, den ser mye mer seriøs ut enn om du senker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå