PenguiN- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 1000,- med matriell og jobb! Pluss mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jøss, dette var jo innmari lekkert. Har vært skeptisk til slik carbonfilm, men dette så jo unektelig bra ut. Flott finish på arbeidet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Flott med matt "carbon" ja, uten tvil ...ikke så gale pris det nei! vurderer...hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja matt karbon ser nesten litt orginalt ut.. Sånn blank carbon ser bare jalla ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Blei kjempebra! Mangler bare kula nå men det har du en plan på ser jeg så, ingen ting å pirke på her ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Takk for det Kommer flere bilder i morgen regner jeg med.. Har fått på facelift frontlykter, og regner med jeg får de nye baklyktene i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg kjøpe 3m dinoc Carbon på ebay.. Resultatet ble sykt mislykka.... Heldigvis var det noen ekstra lister jeg hadde som jeg prøvde på. Greiest å sette bort sånt dersom man ikke har gjort det før.. (jeg hadde varmepistol etc) Fine frontlyktene dine. De ser temmelig originale ut.. Men de bak vet jeg ikke helt.. Lyser det ikke china lang vei med de diodegreiene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Dette ble meget bra! Tror jeg må reise ned dit selv og få trukket om listene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Dette ble jo knallbra. Ble jo som en helt annen bil innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Blei helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Noen flere bilder etter en vask i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Nye baklykter Skal ta noen bedre i morgen.. Kjøpte disse på Troll Tuning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Fornøyd med de ? Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Ja, syns de var fine jeg, så klart er org Hella Facelift finere, med dog mye dyrere også! Kostet 2500,-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå