Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig hendelse, men man får imidlertid trøste seg med at det kun er kosmetiske skader som er mulig å fikse opp. Godt lastebiler er påkrevd med underkjøringshinder, dette kunne definitivt ha vært værre. Jeg hadde forresten ikke godtatt å få rettet opp panseret, så krev å få et nytt :)

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sist jeg sjekka kosta nytt panser til E39 2100kr. Evt har jeg kanskje drømt? :)

Kjipt med skaden, men bra det gikk bra med folk og fe!

Skrevet

panser koster 2309,- når jeg kjøpte iallefall, billigste jeg fant, på veng med vacn-rabatter riktignok :P må utnytte vag-gutta når man kan vettu :P

du må slenge opp bilder med nye fronten da aplet! :)

Skrevet

Åjada, bilder kommer vettu :D Tenkte jeg skulle høre med verkstdet om de fikk fikse org Hella Facelift lykter til meg og, siden det bli litt riper på den ene lykta ;)

Skrevet

Har ikke link, men den jeg "kjøpte" kom aldri i posten.. Men er den Dynavin spilleren, ligger egen tråd om den under Bilstereo :)

Skrevet

De frakter ikke til Norge:( man må hente selv, iallefall det de sa for et par måneder siden.. Men nå må vi ikke forsøple tråden til Aplet med pansersnakk:p

Skrevet

My bad, glemte at panseret hans var skrukkete også ;) da har han fått litt info om priser på panser iallefallm enten han vil eller ikke :P

Skrevet

Ja ble heldigvis nytt panser :)

Fikk taksten i dag, kom på 55000,-.. :shock:

Men de sa at listeprisen var såpass høy på denne typen bil som var så fin så da var det ikke noe og tenke på en gang :D

M-fanger og alt annet er bestilt, så han regner med bilen er ferdig neste uke en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...