Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Kjedelig hendelse, men man får imidlertid trøste seg med at det kun er kosmetiske skader som er mulig å fikse opp. Godt lastebiler er påkrevd med underkjøringshinder, dette kunne definitivt ha vært værre. Jeg hadde forresten ikke godtatt å få rettet opp panseret, så krev å få et nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Sist jeg sjekka kosta nytt panser til E39 2100kr. Evt har jeg kanskje drømt? Kjipt med skaden, men bra det gikk bra med folk og fe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 panser koster 2309,- når jeg kjøpte iallefall, billigste jeg fant, på veng med vacn-rabatter riktignok må utnytte vag-gutta når man kan vettu du må slenge opp bilder med nye fronten da aplet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Åjada, bilder kommer vettu Tenkte jeg skulle høre med verkstdet om de fikk fikse org Hella Facelift lykter til meg og, siden det bli litt riper på den ene lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hei kan du sende linkt til den navien/multi spelaren du kjøpte dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Har ikke link, men den jeg "kjøpte" kom aldri i posten.. Men er den Dynavin spilleren, ligger egen tråd om den under Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 ifølge autodata har ikke veng panser på lager til e39.. men gs har vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Tror kanskje jeg kjøpte det siste:) men det er bare å sjekke sidene deres selv, bestill rett fra Veng;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Koed har panser til 1900kr + frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 De frakter ikke til Norge:( man må hente selv, iallefall det de sa for et par måneder siden.. Men nå må vi ikke forsøple tråden til Aplet med pansersnakk:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Kan vel neppe kalles forsøpling når han faktisk kanskje kan ha nytte av panserpratet selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 My bad, glemte at panseret hans var skrukkete også da har han fått litt info om priser på panser iallefallm enten han vil eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 så det sto leiebil i gården din ja... og nå vet jeg grunnen. Kjipt og bulke, men godt det kan fikses igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja ble heldigvis nytt panser Fikk taksten i dag, kom på 55000,-.. Men de sa at listeprisen var såpass høy på denne typen bil som var så fin så da var det ikke noe og tenke på en gang M-fanger og alt annet er bestilt, så han regner med bilen er ferdig neste uke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Den skaden jeg fikk før jul kom på 39.000,- Fikk sjokk når jeg spurte lakkereren når jeg henta bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå