Nautiluz Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Jasså sier du det! Må jo være ett helvette å bytte filter på den da. Fordi jeg gadd ikke ta ut den kassen engang når jeg monterte forsterkeren. Forsterker kassen sitter hengslet "i" microfilterkassen. Godt luftfilteret ble byttet for 5000km siden.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Helt sinnsykt rått;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 villt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 emm... Stort Kicker anlegg selges..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Endelig begynner elementet å løsne, har til nå virket ut som det var av metall. Så snart må det prøvespilles ordentlig! Skal snart få lagt ut bilder av forsterkeren ferdig montert med lys osv. Har vært litt opptatt med stereo i en e60 siste dagene. Artig prosjekt, gjemt cdspiller i hanskerommet som blir kontrollert fra multifunksjonsrattet og ipod. Så da er resterende av Idrive som orginalt. Kan du legge ut tråd med bilder av E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokan himself Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kommer du til Rudskogen med skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Endelig begynner elementet å løsne, har til nå virket ut som det var av metall. Så snart må det prøvespilles ordentlig! Skal snart få lagt ut bilder av forsterkeren ferdig montert med lys osv. Har vært litt opptatt med stereo i en e60 siste dagene. Artig prosjekt, gjemt cdspiller i hanskerommet som blir kontrollert fra multifunksjonsrattet og ipod. Så da er resterende av Idrive som orginalt. Kan du legge ut tråd med bilder av E60? Følger du ikke med Username?? viewtopic.php?f=10&t=217993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Kommer du til Rudskogen med skjønnheten? Tja.. Om du tenker på E30 Meet så vet jeg ikke om jeg gidder betale den inn. Men om Bmwccn skal ha treff kommer jeg sikkert med den en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokan himself Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Tenkte mere på gatebil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 emm... Stort Kicker anlegg selges..? Stort Kickeranlegg med X5 på kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 emm... Stort Kicker anlegg selges..? Stort Kickeranlegg med X5 på kjøpet? Yes, pakkepris for stereo med X5 230 000kr løp og kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Det var faktisk billig....Om det er norske skilter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Er billig med svenske også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] hahah hva tror du dama tenker når hun åpner panseret å finner en forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå