T_Solheim Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Flott at folk engasjerer seg! Det har kommet noen tips som følges opp, men bilen har ennå ikke kommet til rette.. Om noen skulle ha noen observasjoner, eller kjenner noen som ferdes på veiene inn og ut av Haram på nattestid og kunne ha sett noe, så blir vi glad for alle tips. Eier av bilen er Røren på forumet her. Vi krysser fingre for at bilen fortsatt er i et stykke
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 hahaha, nordmenn har europas eldste bilpark men sånne utsatte objekter lever farlig i disse dager dessverre. Jeg selv kjører blandt annet en 93 modell Audi 100 som jeg har holdt dønn strøken, og jeg skal si polakker og annet dritt snur seg etter den. Fruen kom ut av butikken og da sto det en gammal herja Litausk Audi 100 hvor de hang ut av vinduene og tok bilder av bilen, en 18 år gammal Audi sedan!!! så du mener da vel at også nordmenn er dritt? for jeg har blitt frastjålet lommeboka av en gruppe innavla rednecks fra Åmot på 20-30 år. Taperne fikk med seg et utbytte på 33kr... da vil jeg si at øst-europeere i det minste har hjerne og tar ting som faktisk er verdt noe..
Kristian Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 hahaha, nordmenn har europas eldste bilpark men sånne utsatte objekter lever farlig i disse dager dessverre. Jeg selv kjører blandt annet en 93 modell Audi 100 som jeg har holdt dønn strøken, og jeg skal si polakker og annet dritt snur seg etter den. Fruen kom ut av butikken og da sto det en gammal herja Litausk Audi 100 hvor de hang ut av vinduene og tok bilder av bilen, en 18 år gammal Audi sedan!!! så du mener da vel at også nordmenn er dritt? for jeg har blitt frastjålet lommeboka av en gruppe innavla rednecks fra Åmot på 20-30 år. Taperne fikk med seg et utbytte på 33kr... da vil jeg si at øst-europeere i det minste har hjerne og tar ting som faktisk er verdt noe.. o.t. så nå mener du faktisk at en e30 m3 er verdt noe?? fremgang....
Halbakken Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Kjipt at slikt skjer! Får si som andre, og håper at den kommer tilbake i den stand den var ganske snart. Hvis du ikke har fått makeover fra Overhaulin' teamet med Chip Foose da, noe jeg tviler sterkt på... Har varsla folk i byen her om bil og reg. nr, så da er det et par øyer og ører til åpne
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 quote] o.t. så nå mener du faktisk at en e30 m3 er verdt noe?? fremgang.... for meg er den ikke verdt noe i bruksverdi, men markedsverdien er jo der.
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 så du mener da vel at også nordmenn er dritt? for jeg har blitt frastjålet lommeboka av en gruppe innavla rednecks fra Åmot på 20-30 år. Ja når enkelte klarer å voldta en 15 år gammel jente og ødelegge henne psykisk for resten av livet så mener jeg at mange Nordmenn er å betegene som søppel! Det at noen napper lommeboka di kan liksom ikke sammenliknes...
Just-turbodiesel Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 så du mener da vel at også nordmenn er dritt? for jeg har blitt frastjålet lommeboka av en gruppe innavla rednecks fra Åmot på 20-30 år. Ja når enkelte klarer å voldta en 15 år gammel jente og ødelegge henne psykisk for resten av livet så mener jeg at mange Nordmenn er å betegene som søppel! Det at noen napper lommeboka di kan liksom ikke sammenliknes... Ja, da skjønner jeg at du bruker begrepet de og annen dritt på ikke hele gruppa, men de kriminelle.. da forstår jeg bedre hvordan du kan kalle folk for dritt. Blir liksom litt feil å generalisere, men når du utdyper det, så skjønner jeg det.
djanrune Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Noe jeg vet er at ferger har overvåkingskamera på bildekk. Vet ikke om dei filmer og "lagrer" men vet hvertfall at der er. Kan være verdt et forsøk og spør litt fergestrekninger og sjekke om dei eventuelt kunne sjekket tapen om den kan ha vært ombord på en av dei "aktuelle" sambandene?
ZhilleN Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 E6'n går igjennom der jeg bor, så skal holde utkikk fra Fredag og utover Kontakter deg hvis jeg ser noe mistenkelig. dette må være skikkelig surt.. føler med deg. At ikke folk kan holde seg unna andres verdigjenstander, er ikke rart det blir krig i denne gale verden..!!
Werther Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Nå synser jeg fælt, men det må jo nesten være folk fra regionen som har stjålet denne? Litauere stjeler helst biler som er lett omsettelige (E60/X5), ikke eldgamle E30 som tiltrekker seg oppmerksomhet. Tror det innebærer for mye risiko og for lite gevinst for yrkeskriminelle. Noen hadde tydeligvis tekstet regnr til 2282 etc på denne bilen, da de visste nøyaktig hvor bilen stod. Husk at de hadde flyttet på eiers bruksbil (som stod foran garasjeporten), før de hadde fått med seg en bil med aktivert alarm i lukket garasje... Det som nesten er verst er at når deler fra denne bilen kommer for salg om noen mnd her på forumet, er det ingen som vil stille spørsmålstegn siden "det er førstemann til mølla" på sjeldne deler alle sikler på.
Torek Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Denne bilen er visst funnet. "Bilen ble funnet igjen med div. småskader og uten motor. Motoren ble funnet igjen et annet sted." Nappet fra VW/AUDI-forumet.
Eksos Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Denne bilen er visst funnet."Bilen ble funnet igjen med div. småskader og uten motor. Motoren ble funnet igjen et annet sted." Nappet fra VW/AUDI-forumet. FANTASTISK om dette er tilfellet! Var det nevnt noe om hvor?
Larsegutt Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Håpe dette stemmer da! Synd at motor mangler da.... Håper gjerningsmennene blir tatt, siden bilen ble funnen.
Markus E30 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Står jo at motor ble funnet et annet sted KNALL BRA :D
Anbefalte innlegg