Gå til innhold

Har du mistet lappen ?

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

søkte litt men fant ikke noen tråd, er litt morro å se hvor mange her inne som egentlig har mistet lappen. BMW har jo rykte på seg, der ungdommer\voksne kjører som galninger. NÅ er det jo kun et fåtall som faktisk blir tatt for å kjøre over fartsgrensa, Men er jo litt morro å se hvor mange bmw førere som faktisk har vært lapplaus.

Jeg har vært lapplaus og det er utrolig Stress :mrgreen:

22år mistet den i 2009

EDIT: skriv alderen og når du mistet lappen, det er jo litt gøy å få med seg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Mistet" den når jeg var 19 pga "brudd" på vikeplikt, aka hjulspinn med hiace (verdens værste vinterbil) med bakhjulstrekk på isføre ut av T-kryss, stuck midt i veien og en idiot (som hadde fått lappen 2 dager i forveien) kjørte på meg og anmeldte meg. Snakket meg fra å miste lappen i avhør med politiadvokat etter 1 mnd, men boten på 11000 slapp jeg ikke unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært uten lappen en (1) gang... i tre måneder for 22 år siden. Jeg kjørte i 146 Km/t på motorveien mellom Drammen og Oslo da jeg ble tatt av sivilpolitiet. Fartsgrensen på stedet var den gangen 90 Km/t (idag 100 Km/t) og dermed var jeg uten lappen i tre måneder samt rundt 2500 kroner fattigere. Jeg hadde en Porsche 944 på den tiden så ventetiden var mer enn laaaaang. Dette var i 1988 og jeg har faktisk aldri senere mistet lappen. Jeg lærte åpenbart hva som er poenget... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører rolig og pent jeg og prøver å holde med til de sorta talla med rød ring rundt som står langs veiene! De viser vist hvor fort man har lov til å kjøre og da er litt av meningen å holde den lille nåla i speedometert mest mulig i nærheten av samme tall som står i de runningene langs veien! :wink:

Har hatt lappen i noen år nå uten å miste den og har ikke interesse av på prøve å miste den heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig aldri mistet lappen jeg heller, men ble stoppet, og ble gitt en kraftig lekse på kjøringen min en gang. Hadde powerslide på 2 gir ut av en rundkjøring med vinge-Cossien jeg hadde da, og 300m lengre bort, på vei ut av Statoilstasjonen, stod selvfølgelig purken. Jeg hadde to mot èn, så jeg samtykket i "grisekjøringen" min (det var jo riktignok grisekjøring også egentlig). De konfiskerte lappen min først, så ringte de etter 30 min og møtte meg for å gi den tilbake. Med en kraftig advarsel. Da var jeg 27år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...