SofaKingFresh Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Natt til 22. Juli 2009 mista jeg den for første gangen.. Stod da og burna litt 5 meter fra politiet 2 og en halv uke etter fikk jeg den tilbake, samt 6000 i bot.. Alt dette for å vise en kamerat "hvordan man skulle legge igjen litt røyk og gummi".. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Jeg var da akkurat fylt 20! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 fikk lappen 14/10 2002, og pr. idag har jeg kun mistet den en gang, og det var i vannet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Hoho, du trenger valium ollie78! ....nei-nei....her må alle sanser skjerpes.... ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 . Jeg hadde en Porsche 944 på den tiden du er ganske stolt av det der du....?! Que?... Hvorfor skulle jeg være spesielt stolt av den bilen? Jeg var 21 år gammel og hadde en 3 år gammel Porsche 944 da jeg mistet lappen. Det var en stor opplevelse på alle måter siden jeg ikke har mistet lappen senere i livet. Hehe...var ment som en spøk:) Har lest mye om at du har eid en porsche.. Litt morro at politiet la ned påstand om 3år uten fører kort, 30dager i fengsel og 21tusen i bot....også slapp av jeg unna med 3mnd uten lappen og 9500kr i bot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Har mistet to ganger Første gang var i 1999., 2 uker etter jeg hadde fått lappen som 18åring og jeg hadde bestilt ny bil fra Tyskland to dager før! 92kmt i 60sone midt på en øde strekning ubeboddområde.. Der var det laserkontroll kl 03 på nattan gitt. 11.000 i bot og 13mnd uten lappen.. Andre gang i 2002, lånt S6'n til sjefen og paserte en UP bil som ikke klarte å følge engang.. De hadde målt 140 på E6. Her også kl 03 på nattan, 4 felts E6. 9mnd og 12.000 i bot.. Har etter det fått 2 fartsbøter på E6.. men har nok roet tempoet betraktelig siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Har mista den 1 gang. Morsom sak. Sko på kino og se F&F4 4. april 2009. Blei da stoppa på motorvegen til stavanger i 141 i 90sonen. 9 Måneder uten og 10 000 ,- i bot. Da fikk bmw'en LANG ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Que?... Hvorfor skulle jeg være spesielt stolt av den bilen? Jeg var 21 år gammel og hadde en 3 år gammel Porsche 944 da jeg mistet lappen. Det var en stor opplevelse på alle måter siden jeg ikke har mistet lappen senere i livet. Hehe...var ment som en spøk:) Har lest mye om at du har eid en porsche.. Litt morro at politiet la ned påstand om 3år uten fører kort, 30dager i fengsel og 21tusen i bot....også slapp av jeg unna med 3mnd uten lappen og 9500kr i bot... Sånn er det når man har diarè Men purken må vær helt ville.. 3år og 30 dager? verre enn fyllekjøring.. å voldtekt og drap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Er du ung skal du straffes hardt, har du tøff bil (tøffere en politimannen sin) skal du straffes enda hardere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 ja jeg hadde diare og jeg kjørte vel mellom busser og i veiskuldern og greier....hahahhaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 ja jeg hadde diare og jeg kjørte vel mellom busser og i veiskuldern og greier....hahahhaha Hehe! Hadde det vært så ille så hadde jeg stoppa langs veien, satt meg på huk bak en busk og trøkka til....! Men å tørke seg med utrevene sider av en kartbok er vel neppe å foretrekke. Jeg kjørte kun kraftig hjem en gang, hadde vært ute et ærend veldig sent på kvelden da dama ringte og sa at hvis jeg kom hjem med en gang så skulle ho by meg på en overraskelse. Alle mannfolk som da tenker med "riktig" hode skjønner jo da hva kvinnfolk mener! Da gikk det radig forseg hjemover, heldigvis uten bøter eller det som verre er! og overraskelsen sto absolutt til forventingene ... Ang den Porscha så tror jeg også at jeg ikke akkurat hadde stukket under en stol at jeg kjørte Porsche som 21 åring ! Jeg kjørte facelift E39 da jeg gikk på videregående som 18 åring og var stolt som faen! Hadde den fineste bilen blandt 500 elever og finere bil en rektor selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 "diare" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 mye som kan "prutes" med diare tabletter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Fikk lappen 10/9-1998 har fått 2 fartsbøter men har aldri mista den, eller havnet i en ulykke "bank i bordet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå