Gå til innhold

Har du mistet lappen ?

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

. Jeg hadde en Porsche 944 på den tiden

du er ganske stolt av det der du....?!

Que?... Hvorfor skulle jeg være spesielt stolt av den bilen? Jeg var 21 år gammel og hadde en 3 år gammel Porsche 944 da jeg mistet lappen. Det var en stor opplevelse på alle måter siden jeg ikke har mistet lappen senere i livet.

Hehe...var ment som en spøk:) Har lest mye om at du har eid en porsche.. :)

Litt morro at politiet la ned påstand om 3år uten fører kort, 30dager i fengsel og 21tusen i bot....også slapp av jeg unna med 3mnd uten lappen og 9500kr i bot... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet to ganger :(

Første gang var i 1999., 2 uker etter jeg hadde fått lappen som 18åring og jeg hadde bestilt ny bil fra Tyskland to dager før!

92kmt i 60sone midt på en øde strekning ubeboddområde.. Der var det laserkontroll kl 03 på nattan gitt. 11.000 i bot og 13mnd uten lappen..

Andre gang i 2002, lånt S6'n til sjefen og paserte en UP bil som ikke klarte å følge engang.. :? De hadde målt 140 på E6. Her også kl 03 på nattan, 4 felts E6. 9mnd og 12.000 i bot..

Har etter det fått 2 fartsbøter på E6..:( men har nok roet tempoet betraktelig siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Que?... Hvorfor skulle jeg være spesielt stolt av den bilen? Jeg var 21 år gammel og hadde en 3 år gammel Porsche 944 da jeg mistet lappen. Det var en stor opplevelse på alle måter siden jeg ikke har mistet lappen senere i livet.

Hehe...var ment som en spøk:) Har lest mye om at du har eid en porsche.. :)

Litt morro at politiet la ned påstand om 3år uten fører kort, 30dager i fengsel og 21tusen i bot....også slapp av jeg unna med 3mnd uten lappen og 9500kr i bot... 8)

Sånn er det når man har diarè :wink:

Men purken må vær helt ville.. 3år og 30 dager? verre enn fyllekjøring.. å voldtekt og drap :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg hadde diare og jeg kjørte vel mellom busser og i veiskuldern og greier....hahahhaha :P

Hehe! :lol: Hadde det vært så ille så hadde jeg stoppa langs veien, satt meg på huk bak en busk og trøkka til....! Men å tørke seg med utrevene sider av en kartbok er vel neppe å foretrekke.

Jeg kjørte kun kraftig hjem en gang, hadde vært ute et ærend veldig sent på kvelden da dama ringte og sa at hvis jeg kom hjem med en gang så skulle ho by meg på en overraskelse. Alle mannfolk som da tenker med "riktig" hode skjønner jo da hva kvinnfolk mener! :wink: Da gikk det radig forseg hjemover, heldigvis uten bøter eller det som verre er! og overraskelsen sto absolutt til forventingene ... :wink:

Ang den Porscha så tror jeg også at jeg ikke akkurat hadde stukket under en stol at jeg kjørte Porsche som 21 åring ! Jeg kjørte facelift E39 da jeg gikk på videregående som 18 åring og var stolt som faen! Hadde den fineste bilen blandt 500 elever og finere bil en rektor selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...