Hagestande Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Hei Har kjøpt meg autopass brikke.. Men den er stygg og HVIT, ergo meget synlig. Mener å ha lest at det går greit og spraylakkere den svart? Vh Emil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 gjort det jeg eneste jeg glemte var å bytte teipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Lar den bare ligge i hanskerommet jeg. Ikke fått noen reaksjon på det fra bombengeselskapet. Dukker bare opp en regning i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Lakka den svart nå.. tenkte å sette den på baksiden av speilet så teipen ikke syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 det gjore jeg. lakka og hang den på speilet. da virket den bare i noen bomstasjoner. byttet til svart tape og satt i ruta. ble bra da. og den syns ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Hvofor ikke bare montere den bak frontfangeren, bak grillen, under bilen, under panseret eller rett og slett la vær:) bruk photoblocker spray, funker som pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Er det egentlig vits å ha den i frontruta? Greit nok at selskapet sier det, men regler er til for å brytes. Har ikke fått noen reaksjon på det. Blir bare litt mer jobb for pengeinnkreverne og det er helt greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Har kjørt i 2 år uten at bommene har registrert brikken pga strålen ikke går igjennom frontruta og har ikke fått noen reaksjon/regning på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Har kjørt i 2 år uten at bommene har registrert brikken pga strålen ikke går igjennom frontruta og har ikke fått noen reaksjon/regning på det Går ikke strålen igjennom frontruta? hva slags frontrute har du da? De er jo laget spesifik for å fungere igjennom frontruta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 vet ikke, fungerer om jeg holder brikken ut vinduet men ingen plass på frontruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Jaja Men et nytt problem! Skulle sette på brikka, og brått satt jeg med speilet i hånda Hva slags lim skal jeg bruke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Lim ? speilet sitter i klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 hjelper nok ikke det om klipset som sitter limt i ruta løsner :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 photoblocker? det må jo være genialt..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Bruk rutelim, som du får kjøpt hos mekonomen bl.a. Det sitter som f... og tørker fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå