aottesen Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Jeg skal bestille hvite AE-pærer til E87 (pre-fl). Noen som har noen bilder av sine egne? Alle bildene folk har på reklamen viser de samme kritthvite, sylskarpe ringene. Så er det veldig få som skriver hvor mange watt de er. Vi monterte et sett fra eBay på en E90 for noen dager siden, og lyset var jo knapt synlig i dagslys!! Jeg vil ha helt krystall-hvite som syns GODT i dagslys - tror jeg på julenissen? Tips mottas med enorm takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Er det virkelig INGEN som har byttet pærer på Angeleyes'ene sine her?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsjsev Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Har til E39 Syns de er "litt" svake når er ute i sola, men litt skyer og mørkere så ser dem ganske bra. Veit nå at de orginale er heller ikke allverdens sterke på E39 i sola heller men ses bedre siden det er gult. kjøpte de på http://haugland.biz/ koster litt men er med 1års garanti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
codex Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Her er ett bilde fra når jeg bytta på min E91 i vår. Som du ser så er det stor forskjell Men de lyser ikke 100% godt nok i sterkt dagslys, men du ser dem Husker hva de heter, men mener på det var fra denne siden jeg bestilte : http://www.cargym.com/bmw-only-c-194_88.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Disse så veldig ut som de vi monterte på E90'en også, men jeg vil tørre å påstå at de var usynlige i sollys(?) Men, sinnsyk farge da Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Har LED AE på min E90. Synes de er ganske sterke i dagslys, med liker ikke helt fargen, blir for grønn/blålig. Rett og slett ikke hvitt nok som på Audi og BMW F10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Se der, ja! De var akkurat så synlige som jeg kunne tenke meg. Men, mest grønnskjær eller blåskjær? Sett noen som har grønnskjær, og da holder jeg meg heller til org. halogen.. Skjønner ikke hvorfor "WHITE LED" ikke bare kan være nettopp det, nemlig HVITT.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
codex Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Mine er av fargen Blå og ikke hvit, sikkert derfor de kunne vært litt mer synlige om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Ah ... Men, lurer på hvilke LED-pærer de bruker på F10/Audi/Mercedes E-klasse etc. De er jo søren meg skarpere enn xenonlyktene! Sykeste jeg har sett er nye Citröen. Den hadde LED grøftelys, og de BLENDET på solrik dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Har også tidligere prøvd sånne Led pærer til AE, men de lyste alt for dårlig. Har også prøvd å finne noen som lyser knall bra, men har i grunnen gitt opp etter å ha lest om de forskjellige typene på Amerikanske Bmw forum, det er visst ingen som er noe særlig og de som kanskje er noe koster vel rundt en tusing pr sett og jeg har ikke tenkt å brenne av flere tusenlapper på å teste alle settene som er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Skjønner ikke at det kan være så forb** vanskelig å bare bruke noen kvalitetsdioder i disse pærene alle selger. Kjøper du hvit, så får du hvitt lys á typen sterk / svak, ut i fra ønske. Ønsker du grønt, ja så kjøper du grønt .. Men, det er vel kinaprodukter alt sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_S Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 Har LED AE på min E90.Synes de er ganske sterke i dagslys, med liker ikke helt fargen, blir for grønn/blålig. Rett og slett ikke hvitt nok som på Audi og BMW F10. Dette bildet har jeg tatt midt på dagen men pga at det er så skarpt lys i ringene, ser alt annet mørkere ut.... det er 2 forskjellige lys styrker på ringene i F10, bruker man grøftlys eller nærlys halveres lys styrken! det er sikkert fordi de er godkjent som kjørelys på dagen, og da sitter det vel noen på et kontor ett eller annet sted og mener det ikke skal være mulig/er behov for å bruke nærlys/grøftelys når ringene er i "DAYTIME LIGHTS FUNCTION" som det så fint heter på bmw språket Link to comment Share on other sites More sharing options...
aottesen Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Herregud, har du vært handla deg F10 nå!? *misunnelig* Det er utvilsomt F10/F01-pærene jeg kunne tenkt meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Her er mine. Meget sterke både i mørke og dagslys, bare se her: Husk at her blender solen, men ser ringene fordet:) helt hvite. 7000Kelvin. (Litt dårlig kamera) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts