Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Har ikke vært å prøvd, men det gjør det sikkert Får ta meg en tur å lode litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Fjern ruste på denne så er dette en drømme første bil spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Joda, den er ikke så værst når rusta blir borte Men kommer ikke til å sette på nye skjermer før etter vinteren Neste sesong skal denne være knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kommer du nedover på E30-treffet da Markus? Hadde vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Har planlagt det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Awesome! Følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Takk Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Vurderer å bytte ut dtm potta med en orginal eller simons eller noe slik. Burde jeg, burde jeg ikke? Noe som vet hva som gir best lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Vurderer å bytte ut dtm potta med en orginal eller simons eller noe slik. Burde jeg, burde jeg ikke? Noe som vet hva som gir best lyd? Bytt! Rett-ut-potter er mye penere på BMW generelt enn oppover-potter(dtm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Hvorfor har du ikke sagt det før da? Er nok enig der Men står jo på penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hvorfor har du ikke sagt det før da? Fordi det er en selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Oooo, du er tøff nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Oooo, du er tøff nå?! \:D/ Haha! Neida, men jeg synes ihvertfall det er mye penere. Jeg har inntrykket av at flertallet også synes dette, men vil ikke tør si noe sikkert der. Det viktigste er hva du synes selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hahah, liker humoren i tråden din Markus Og rett-ut potter ER finere en dtm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Oooo, du er tøff nå?! \:D/ Haha! Neida, men jeg synes ihvertfall det er mye penere. Jeg har inntrykket av at flertallet også synes dette, men vil ikke tør si noe sikkert der. Det viktigste er hva du synes selv Hehe Syns selv det er finest så Men det er en fin fin lyd i dtm potta. Spess på turtallssperra (blir vel heng for den der men ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå