Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Høres dø ut ja.. Bare startern som går. Virker som det ikke nok bensin der framme så det ikke tenner.. Må prøve å fylle opp.. Men kan være noe av det du sier der, som ikke er på greip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Tøm tanken for bensin, fyll på ny... KAN starte da... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 alle fall godt me ny bensin... og som jeg sa, hør etter om bensinpumpa går når du slår på tenninga... sjekk også om d evt er sikringer som er gåen mtp bensinpumpe osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Er det gnist nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Plugga i den gamle pluggen å tok den mot noe random metall men ikke no gnist. Har jeg gjort feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Ikke om du huska å få noen til å kjøre starteren samtidig nei Om det ikke er gnist, så kan du se bort fra bensinmangel foreløpig. Var pluggene våte når du tok de opp? Har du sjekka fordelerlokk og rotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 ta å napp av ene hetta, så setter du en plugg inn der, og legger den mot jord. altså mot noe stål i motorrommet. Prøv å legg gjengepartiet på pluggen mot jord.. Om d da gnister mellom pluggen når du kinner så er alt der OK.. Om ikke så må du gå bak til neste ledd, altså coil, evt fordelerlokk/rotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Fikk noen til å gjøre det ja men kan jo være den pluggen er fucked Kan prøve med en ny en og sette i en gammel. De er våte ja. Litt i hvertfall. Ikke sjekka det enda nei. Hva skal jeg se etter? Rotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 ta å napp av ene hetta, så setter du en plugg inn der, og legger den mot jord. altså mot noe stål i motorrommet. Prøv å legg gjengepartiet på pluggen mot jord.. Om d da gnister mellom pluggen når du kinner så er alt der OK.. Om ikke så må du gå bak til neste ledd, altså coil, evt fordelerlokk/rotor.. Skal prøve å legge den sånn du sa Hvordan ser jeg om coilen er gåen? Er den den som sitter ved kjølevesketanken og som er kobla på plugghettene rett før fordelerlokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Skal prøve å legge den sånn du sa Hvordan ser jeg om coilen er gåen? Er den den som sitter ved kjølevesketanken og som er kobla på plugghettene rett før fordelerlokket? Trenger ikke ha plugg i motoren da, kan jo bare skru ut den ene som er ny å putte i hetta mens du legger den i jord Sjekk om det er gnist i den ledninga som går ut fra coilen Rotoren ligger inne i fordelerlokket. Det står i forkant på motor.. Ta en titt på DIY`en min på regreimskifte, så ser du hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Tok den mot sånn som jeg trodde det skulle være, men ikke no gnist som jeg kan se Men hvor er coilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Er det på baksia av lokket eller inni boksen rotoren sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Tok den mot sånn som jeg trodde det skulle være, men ikke no gnist som jeg kan se Men hvor er coilen? De har på koed. Søk på "Tændspole" Edit: Leste om igjen Men da vet du ihvertfall hvor du får tak i ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hehe, ja Men fant ut hvordan den så ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Pluggen var forresten ikke våt i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå