Markus E30 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Den som sitter i/over hanskerommet? får prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hjernen ligger over hanskerommet ja, er vel 2 pinner som skal vris, så detter den ned De felgene hadde forresten passet perfekt på bilen min! 16" er perfekt for da får jeg den lavere, og 8" bred er også perfekt når jeg får på golf 1-skjermer så bare å gi de til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Da får jeg sjekke det! Prøver å få den inn på verksted i helgen Haha, nei er nok ikke så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Grattis med hjul, Markus Blir schmuuuud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Grattis med hjul, Markus Blir schmuuuud Takk for det! Håper det blir greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hjernen ligger over hanskerommet ja, er vel 2 pinner som skal vris, så detter den ned De felgene hadde forresten passet perfekt på bilen min! 16" er perfekt for da får jeg den lavere, og 8" bred er også perfekt når jeg får på golf 1-skjermer så bare å gi de til meg Skal vel ikke ha golfskjermer på E39? Det blir ikke fint om så gudene sveiser de på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 erru gærn! neida er snakk om civicen buene på e39'n skal få være akkurat som de er nå og de rommer nok mye mer enn 16" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Fikk tak i disse da? Blir tøft dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Bredd de til 13" og kjøre på med 02 Turbo breddere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Hahaha, jo sett dem på e39'n Jonas; kjøpte de her på forumet Micheal: skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Definitivt. Eller 12", noe ala denne bare på skikkelig vis. 16x12,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Er stort nok det der blir nok ikke så store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Å faen! Sjekk den lampa Neida. Feite felger brosjan!! Rasshøl Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Er bbsene 4x100? hvilken modell et de? (eks: rs001) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Er bbsene 4x100? hvilken modell et de? (eks: rs001) Nei, er nok 5x120 Men det går bra rs061 er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå