316 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ey ey ey!!! Heftig shit, Markus! Du tør ikke å gå berserk enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Ey ey ey!!! Heftig shit, Markus! Du tør ikke å gå berserk enda? Haha, ja orker ikke bruke masse penger før søknaden er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Pssssjjjjt, deilig lyd med turbosekser! Håper og satser på at den går igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Går sikkert gjennom hvorfor skulle du ikke få lov liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Pssssjjjjt, deilig lyd med turbosekser! Håper og satser på at den går igjennom. Jepp bola m20 er peeen lyd håper det! Veit vel det etter jul engang ^^ Går sikkert gjennom hvorfor skulle du ikke få lov liksom? Fordi dem er nazi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Kom 4 pakker idag og nå kan jeg endelig få noen pene vinterfelger og ordentlig dekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 15"? samme som jeg hadde på e30'n min på vinterhjula det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Jepp er de peneste vinterhjula det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Er ikke feil nei! vurderte å skaffe sånne til civicen en gang også, men hadde nok lakket de i en farge, da de er kjipe mot hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Måtte nok hatt de babyblå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Samme jeg vurderte eller hva med turkise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Funker fett Vurderte det på senteret på RS'a jeg og meen fantes ikke røde skruer så gadd ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ja, driver å undrer litt på skruer osv selv for tiden, må finne på noe tøft med RS GT'ne så de blir litt freshere blir vel røde senterkopper osv... Men hva skal du gjøre med felgene dine da? skal de beholdes org sølv? (15" altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Resultatet blir bra når man bytter skruer men faaaen for en jobb! Hat å pusse opp RS'a tok greit mange måneder da jeg orka 15 min av gangen Blir nice det Mine beholdes vel sølv ja. Fram til jeg har fått på nye dekk ihvertfall En knæsj farge hadde vært fett thou! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Er samme vinterfelger som jeg har på mx5'n det der, helt greie de.. Men syns de er noe dritt å sladde med når det er snø ute for snøen pakker seg i eikene og inni felgen for så å smelte og samle seg i bunn av felgen når man står parkert. Deretter fryser det på og neste gang man skal ut å kjøre har man kast i felgene og vibrasjoner i bilen pga all snøen/isen som er på en og samme plass inni felgen. Ikke kommer man til å skrape den vekk heller, for eikene er for tette og bilen for lav til at man kommer til fra baksiden sånn helt uten videre.. Edit: Du bør få lakkert de skjermene dine før de begynne å ruste! Transportgrunningen som er på dem fra fabrikk er no forbanna søppel som ikke beskytter mot en dritt! Det er en grunn til at man legger på ordentlig grunning på nye karosserideler før de lakkeres, selv om det er såkalt transportgrunning på de fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå