Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 bortsett fra lit knall farge, og at du har svarte seter:P men det er jo en pekepinn tror det kan bli kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Er spenstig ja men får prøve svart først så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Ja blir cleant med svart, men er jo tøft å sprite opp litt vettu kunne skaffet et svart til for å prøve å sette det sammen, eller prøve å farge ytterkanten på de røde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Synes faktisk det der har potensiale til å bli meget bra! Ble litt knall farge, men med den mørkere fargen bmw har originalt, og sorte stoler, så hadde det blitt toppers tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Det går selvfølgelig ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Synes faktisk det der har potensiale til å bli meget bra! Ble litt knall farge, men med den mørkere fargen bmw har originalt, og sorte stoler, så hadde det blitt toppers tror jeg! Skal kjøre svart først så kanskje jeg tar sjangsen seinere de røde dørtrekka blir bare satt på lageret imens så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Kom en pakke i dag gitt [ Bilde ] Men ikke tro jeg kaster de røde Åsså ser det ut til at felga kanskje er ferdi bygd til jul Takk gud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 gjort nåå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Masse ettertenning og fjusk rundt 5000 åsså slapp jeg gassen. Stort smell i potta. Dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Bilens måte å si " slutt å bruk meg på vintern ditt rasshøll" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 så motor er død? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Neida, den kjiner alt er bytta uten om bensin pumpa så kan være den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Det er tradisjon hver vinter så er det dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå