Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dama mi liker hest.................................................

Men, har begyndt å få taket på Bmw nå etterhvert, vil gjerne jeg skal kjøpe meg E46 faktisk :)

Hun likte veldig godt utseendet på E30'n, syns den så skummel ut, men E36'n er vist en bedre bil fordi den ikke stopper like ofte ....

Skrevet
Fruen liker bmw'en, men nevnes AmCar, da får jeg så øra flaggrer. For DET er harry det! Akkurat det skal jeg jo forsåvidt være enig i, men litt harry må man da få låv til å være. Hvordan skal jeg ellert få skaffet meg en C4 ZR1 eller en Charger? ;)

Det er en ting jeg har brukt litt. At E34 med bredfront har litt amerikansk muskelbil preg over seg.

Men neida, var ikke enig der heller. Men hun liker amcar da ;)

Å være harry er ingen synd. Harry er tøft. Blodharry er konge :D

Men skulle jeg hatt amcar måtte det blitt enten en mustang mach1 eller en 69 camaro fastback =P~

Litt off topic/pirk men hva er en 69 camaro fastback? Greit vi kan kalle det todørs coupe men fastback har det aldri vert :wink:

Back on topic. Jeg har også erfaringer med at en del damer og enkelte menn med liten bilinteresse synes at bmwer med runde frontlykter er stygt eller harry :?

Skrevet

Dama var vell igrunn stort imot BMW når vi ble sammen, nå så har hu skaffet seg sin egen E36 og synes den er ganske fin, så har klart jobben min xD

Skrevet

Dama HATER E30`n min.. liker ikke å sitte på om vinteren heller, mener jeg kjører mere sidelengs enn rettfrem.. er kanskje noe i det også men..

Skrevet

later til at jeg er blant de heldige, med ei dame som har sansen for bmw og audi.

var ikke så imponert over 100'n jeg hadde da vi ble sammen. fikk faktisk "hvem har du lånt denne av?" da jeg kom hjem med e34'n uten noen form for forvarsel eller omtale. "Heidu. Har kjøpt ny bil. Være med ut og se?"

Skrevet

Kantkjøring, råkjøring, parkering, sminking, tekstmeldinger, mastruberinger.. det er derfor vi har VW Golf + Audi A3. Diskutere bil med ei dame er som og snakke fotball med morra di.

Skrevet

Fruen favoriserer BMW, og vil ikke ha noe annet. Men ser ikke så stor forskjell på de til tider. Men E34 liker ho ikke.

Men E34 sedan/touring går nok aldri :( Uansett hvilken jeg har vist ho, men hjelper ikke. Den liker ho bare ikke. Liker e39/46/e36 og E60/61 i både touring og sedan.

Og her kommer det morsomste: E60 kaller ho.................

"Den med eyeliner",

"jeg bare hvilken"????

Ho: "den med gule lange lyset over hovedlykta :D ser ut som eyeliner... Hehe

Skrevet

Jeg husker jeg prata med en vi traff på butikken som også kjørte BMW og da han spurte hva slags BMW jeg hadde så sa jeg bare E39! "Trodde vi hadde 5-serie jeg" kom det fra frua da! :wink: Så mener hun ta alle BMWer ser sinte ut foran og snille ut bak, noe jeg i og for seg er enig i da :)

Skrevet

Dama mi har kjøpt en 525dat og en 635 csi til meg så jeg kan egentli si at jeg er fornøyd:)

Skrevet
Dama mi har kjøpt en 525dat og en 635 csi til meg så jeg kan egentli si at jeg er fornøyd:)

da eru heldig! :shock:

ja hun sier så:P hehe

Skrevet
Jeg sitter å prøver å overtale kona til å skjønne at E34 er en feit bil. Men hun er så opphengt i de runde frontlyktene, og "de er jo ikke noe fine".

Viste et bilde av en 530i med bredfront, mørke de lykter og alpina frontleppe... Men den var ikke noe fin fordi den hadde runde lykter.

Så, er det flere som har dame, venner eller familie som ikke setter pris på klassisk bildesign? :lol:

Det kunne jo være at din bedre halvdel, uten å helt vite hvordan og hva som er galt, forsøker å fortelle deg at E34 idag ser både gammeldags og umoderne ut.

Min bedre halvdel bare fnyser når jeg snakker om hvor elegant f.eks E38 er... den er gammeldags og totalt frakjørt designmessig svarer hun. Tilsvarende også med E39 og E46... og for ikke å snakke om E36. E28 og E30 har hun aldri likt... selv ikka da vi i 1988 hadde en 1987 E30 320i.

Objektivt vurdert er det ingen tvil om at E34 (facelift eller ikke) idag mer eller mindre er en veteranbil. Designet ble primært utviklet i årene 1984-85 og er således nesten 30 år gammelt. Bilen kom på markedet som 1988 modell... altså noen år før mange her inne ble født. Modellen er 4 generasjoner gammel og er håpløst foreldet både teknisk og sikkerhetsmessig.

Dette betyr imidlertid ikke at designet ikke er elegant... det er E3 også betraktet med den rette optikken. Når man skal vurdere et eldre design må man forstå designets samtid og hvorfor designet oppsto. Man kan ikke være etterpåklok å kritisere et eldre design med moderne briller... designerne hadde ikke disse brillene for snart 30 år siden. Da E34 kom på markedet var modellen imidlertid state of the art designmessig... hypermoderne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...