Rabies Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Jeg sitter å prøver å overtale kona til å skjønne at E34 er en feit bil. Men hun er så opphengt i de runde frontlyktene, og "de er jo ikke noe fine". Viste et bilde av en 530i med bredfront, mørke de lykter og alpina frontleppe... Men den var ikke noe fin fordi den hadde runde lykter. Så, er det flere som har dame, venner eller familie som ikke setter pris på klassisk bildesign? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///ben Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 hehe, er som å høre frøkna mi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Sjæl.... Hu var ikke fan av E30, 34,36,46,92,39,60, eller NOEN BMW egnetlig, bare fordi hu mener det er pakkis tralle. Men nå har hu fått opp øya litt da, for av alle ting, 1 serie.. hatcback... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Kjøp to biler.. En som hun har lyst på som er hverdags bil også kjøper du en som er bare DIN som du kan gjøre og bruke når du har lyst.. Da slipper du alle problemene sutringen ifra dama.. Hvis ikke hun er fornøyd med din bil så kan hun kjøre etter deg i den hun liker.. Ser ikke problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Detta er bilen som damene liker vettu. Og på det grunnlaget ser jeg overhodet ingen grunn til og involvere fruen i valg av bil for og si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Niks har heldighvis dame som liker både BMW og biler:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 dama hadde aldri sett noe styggere en den råe e28n e kom hjem med for noen uker siden. ville nesten ikke sette seg inn i den , huff huff, så kjører hun selv rundt i en vw polo men e36n liker ho, og e46n også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Tja, kona har egen BMW cab så her i gården er det ikke noe problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Drømmebilen hennes er jo E30 M3, såe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Hehe, hun liker E36'en min, men vi trenger større bil, så jeg ser på E34 525it. Linjene er fine sier hun, men runde frontlykter er fyfy Og det er bare jeg som har lappen og som er lidenskaplig opptatt av bil så det valget blir nok i hovedsak mitt. Og når hun får kjenne på 192hk mot E36'ens 115 så får nhok pipa en annen lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
*MrB* Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Damer er forskjellige, men de fleste er likevel rare. Eksdamen hadde brukbar bilsmak da. Da jeg møtte hun, eide jeg en E34, og det var en nydelig bil i hennes øyne. Også byttet jeg til E46, som var enda penere. Men når det var snakk om en E36 til henne var det foten ned. Den var ikke noe fin. Det var så rare lykter på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Hehe. Dama mi er akkurat likedan. Hun liker heller ikke eldre BMW,er med runde lykter. Skal være enig i at E34 er stygge biler når de er tilnermet original. Selv om jeg har hatt 3-4 stk selv..Men en M5 eller en E34 med bred front, V8 fanger og sorte DE ser rimelig fete ut med rette hjula å senk Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomascr Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 dama mi skal ha e36 hun, hehe:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofaKingFresh Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Hu er glad i E34n og vil som regel kjøre den istedetfor at jeg skal Hu elsker biler, men vil helst ha en Dodge ram, sort og heva Og jeg vil det sjæl, men hu får holde seg til BMW en stund te Ser ikke ut som om det er et problem for hu Digger'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Bare det er BMW så er henne fornøyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts