Jump to content

Er dama di også håpløs?

Rabies
 Share

Recommended Posts

Jeg sitter å prøver å overtale kona til å skjønne at E34 er en feit bil. Men hun er så opphengt i de runde frontlyktene, og "de er jo ikke noe fine".

Viste et bilde av en 530i med bredfront, mørke de lykter og alpina frontleppe... Men den var ikke noe fin fordi den hadde runde lykter.

Så, er det flere som har dame, venner eller familie som ikke setter pris på klassisk bildesign? :lol:

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjøp to biler.. En som hun har lyst på som er hverdags bil også kjøper du en som er bare DIN som du kan gjøre og bruke når du har lyst.. Da slipper du alle problemene sutringen ifra dama.. Hvis ikke hun er fornøyd med din bil så kan hun kjøre etter deg i den hun liker.. Ser ikke problemet.

dama hadde aldri sett noe styggere en den råe e28n e kom hjem med for noen uker siden. ville nesten ikke sette seg inn i den , huff huff, så kjører hun selv rundt i en vw polo :P

men e36n liker ho, og e46n også

Hehe, hun liker E36'en min, men vi trenger større bil, så jeg ser på E34 525it. Linjene er fine sier hun, men runde frontlykter er fyfy :P

Og det er bare jeg som har lappen og som er lidenskaplig opptatt av bil så det valget blir nok i hovedsak mitt.

Og når hun får kjenne på 192hk mot E36'ens 115 så får nhok pipa en annen lyd ;)

Damer er forskjellige, men de fleste er likevel rare. Eksdamen hadde brukbar bilsmak da. Da jeg møtte hun, eide jeg en E34, og det var en nydelig bil i hennes øyne. Også byttet jeg til E46, som var enda penere. Men når det var snakk om en E36 til henne var det foten ned. Den var ikke noe fin. Det var så rare lykter på den.

Hehe. Dama mi er akkurat likedan. Hun liker heller ikke eldre BMW,er med runde lykter. Skal være enig i at E34 er stygge biler når de er tilnermet original. Selv om jeg har hatt 3-4 stk selv..Men en M5 eller en E34 med bred front, V8 fanger og sorte DE ser rimelig fete ut med rette hjula å senk :)