Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilen min er harry fordi jeg har spoiler og "store felger" :D

Den har jeg og fått høre... Av stefaren til dama :lol:

Kjærringa liker spoileren og felgene mine :P

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Min frue elsker coupeen vår, og elsker syverne vi har hatt...e36 cab var hun ikke spesielt glad i....Liker generelt ikke små biler...Også (i og med at hun er interiørdesigner) så liker hun ikke ting som stikker ut...slik som gt-leppe...gt-vinge..menmen..

Skrevet
Min frue elsker coupeen vår, og elsker syverne vi har hatt...e36 cab var hun ikke spesielt glad i....Liker generelt ikke små biler...Også (i og med at hun er interiørdesigner) så liker hun ikke ting som stikker ut...slik som gt-leppe...gt-vinge..menmen..

Aaahh, tenkte papp der, synest i ett øyeblikk litt synd på deg :)

Skrevet

Ho av mi vil kjøpe seg en e30 m3, e36 3.2, e46 m3 CSL eller e92 m3, Ferrari 458, KUN for å gjøre meg sjalu!! :-P de sistenevnte er nok om noen år, men uansett... Ho har smak :-P

Top Gear er også godt likt... CSL videoen er en av favorittene ;-)

Skrevet
Aaahh, tenkte papp der, synest i ett øyeblikk litt synd på deg
hmm..den skjønte jeg ikke....?

Flira litt jeg au, antagelig av samme grunn som Eksos'n:

:whistle:

Skrevet

Dama mi kjører en gammel sleten Hyundai accent og mener bil er ikke noe annet enn transportmiddel :P Men hun liker bilen min da, men ville aldri hatt så "dyr" bil selv sier hun :P

Skrevet
Dama HATER E30`n min.. liker ikke å sitte på om vinteren heller, mener jeg kjører mere sidelengs enn rettfrem.. er kanskje noe i det også men..

også tar du ikke hintet? Kanskje en ide å begynne å ta ansvar og respektere de som sitter på?

Skrevet

Dama mi er helt med på bilfronten når det er snakk om treff eller banekjøring, men vasking, skruing og andre ting som må gjøres og tar mer enn 5 min, da er det kjedelig! :P og når det blir en BMW til på gården så ønsker hun seg enten E38 740i eller en E39 touring facelift med bensinmotor. Og om vi noen gang bytter ut E36 Coupen så skal det være mot en rød E30 M3.

Så jeg sier meg veldig fornøyd! :)

Skrevet

Eks-samboera mi var helt med på det å skru og vaske og polere og slikt, og hun liker E90`en min godt. Hun kunne ikke en ting om bil før hu blei ilag med meg, men etter tre år så skrudde hun selv. Fikk til og med kjeft fordi det hendte jeg slurvet med vasken og hadde skit på tørkhåndkleet ;)

Men hun var ikke glad i de runde lyktene til eldre BMW-er, og heller ikke, quote, "De store vinduene på gamle BMWer!". Og det skulle på død g liv IKKE være gule lykteglass! Haha, lurer på hva hun sier hvis jeg kommer med enten en 850 eller en 635CSi? Begge er veldig høyt blant de flotteste bilene i verden i mine øyne.

Skrevet
850 eller en 635CSi? Begge er veldig høyt blant de flotteste bilene i verden i mine øyne.

Du er ikke eneste ;) Har det siste året gått vært storm forelsket i en 850i.

Jeg er glad jeg slipper dame problemet :P

Men mannfolk kan være like ille, han jeg er smålig på dealern med nå er sånn "bil = personlig transportmiddel"..(kia i hans tilfelle) pluss at han skryter av at han ikke trenger "penisforlenger".. skal ikke klage, utenom at han ikke liker bil er han brukbar, hihi. :love:

Oh god... han er som en kjerring :S

Skrevet

De endrer seg nå de kvinnfolka og, når jeg traff kjærringa trodde hun at en felg var en hjulbue, så hun forsto ingenting når jeg sa at det var flotte felger på den mercedesen (f.eks). Etter 5 år med meg i stua hender det at hun tar meg i å kalle X5 for X3 eller E32 for E34. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...