SweetBMW Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Hei. Jeg kjøpte i dag som bursdaggave til meg selv, et innsug, disa ventil, og fuelrail fra Koed på sånn Prisbud. At man kunne gi bud på delene. Etter jeg var ferdig med å gi bud så tok jeg å klikka send ordre, og betalte og alt. Så sto det at ordren ville bli sendt hvis budet mitt ble godtatt av Koed. Men jeg ser de allerede har trekt pengene, vil det si at budet ble godkjent da? Trodde ikke de kunne trekke penger før vare hadde blitt sendt?... Prøvde ringe de men tlf var bare opptatt så tenkte poste her og se om noen visste dette.. Mvh Tommi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Dette har jeg og opplevd to ganger. Da har jeg fått det til den prisen jeg har "valgt". Fikk ikke noe aksept på budet. Varene ble bare sendt og pengene trukket. Men greit nok det da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 Okei da er det kanskje ikke noe spesielt å bekymre seg over da Flott ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Der Barockengel Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 I mange tilfeller vil man oppleve at dersom man betaler med debit-Visa, vil Visa sjekke om man har beløpet tilgjengelig på konto, for så å trekke beløpet endelig når varen sendes. Beløpet vil derfor framstå som trukket på konto en periode rett etter at man har klikket seg gjennom nettbutikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asv Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Jupp.. Visa fryser pengene såpass at koed er sikre på å få penger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 Aaaaaah... Skjønner jaja ikke fått noe mail fra med sporingsnummer enda så. Hvis jeg får det. Husker ikke med Koed Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_Racing Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Prisbud ? Har handla mye på koed men aldri sett noe prisbud. Noen som kan forklare åssen i allverden man kan gjør de ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Noen varer (tror det er bare brukt, eller?) har en mulighet for å velge mellom forskjellige bud. Helt idiotisk, og jeg har aldri skjønt vitsen. Velger såklart alltid det billigste budet Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Idiotisk? Hvorfor det? Vi har jo nå et eksempel på at BMW Racing ikke visste om dette. Og hvor mange fler tror du ikke som ikke ser dette? Jeg holdt på å gå på samme smellen selv da jeg skulle kjøpe en brukt dør. Men så så jeg plutselig den budgreia som stod helt nederst på siden. La inn minste bud og fikk det. Sparte noen grunker der ja. Men hvor mange tror du ikke har bare trykket aksept på den prisen som står og betalt gladelig og trodd de har fått det til røverpris? Joda de har sikkert fått det billig, men de kunne nok spart enda mer med litt øyebruk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 jeg bydde ca halv pris på alt jeg.. syns ikke 1500 kr for et innsug uten gasspjeld, fuel rail og disa ventil var så altfor dyrt heller. er grenser hvor fort de får solgt noe. det er vel greit for de og bli kvitt alt som hører sammen på en gang vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 første gangen jeg brukte prisbud trodde jeg at jeg måtte ha et vinnende bud. Derfor bøy jeg ikke det laveste hehe. Skulle til å spørre hvem som vant budrunden når jeg fikk beskjed om at pakken var på vei. heheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_Racing Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Noen varer (tror det er bare brukt, eller?) har en mulighet for å velge mellom forskjellige bud. Helt idiotisk, og jeg har aldri skjønt vitsen. Velger såklart alltid det billigste budet Jaha. Det var jeg ikke klar over. Nå har jeg kun kjøpt nye deler. Kansje derfor jeg ikke har sett det tidligere. Men då lærte jeg noe nytt i dag og. Tror jeg må se litt nærmere på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Alle delene jeg bød på er tatt vekk fra lista som solgt, så ejg håper bare ejg får pakke snart jeg har ikke fått noe mail enda dog.. :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts