Gå til innhold

Fikk to brev fra Satans Vegvesen i dag....F***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes! Krav om å vise BEGGE bilene mine.

De hadde fått oppfordring fra Politiet om dette.

Jeg mistenker en enkelt person som er ute etter å ødlegge for meg.

Viss ikke, så lurer jeg på hva de vil med den orginale 320en min :lol: Kontrollen var gratis og tok ca 30min, jeg kunne til og med få sitte i bilen i mens!!

Ser nok ut for at det ryker noen laken til SSP for TÜV godkjenning...

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Morsomt at folk ikke klarer å la være å stikke nesen sin i andres saker. Men når det er over, satser du vel på å ha godkjente biler, og det er jo litt tøft?

Skrevet

Ja, det er jo målet. Men pr i dag er det helt umulig som jeg har forstått det på BT. Når jeg har alt godkjent så skal jeg oppsøke tekniske kontroller :P

Skrevet

Det der er jo litt surt da. Men som andre skriver her så er jo dette åpent og alle kan se og lese alt. Vet at det i alle fall er/var et medlem her inne som var politi. Sikkert flere også. De kan jo også ha BMW som lidenskap akkurat som oss "vanlige" :P

Det beste er jo å alt på det rene da...

Skrevet

Det forklarer jo ingenting av hvorfor dem skal ha 320en inn. Den er jo spenn hakki orginal, med automat til og med!

Blir rimelig forbanna ja, at dem kan snuse på M3en skulle jeg forstått. Men ikke begge bilene!

Skal til Politiet på tirsdag å høre. Kjører kun til og fra jobb med den ene, og den andre bruker jeg jo kun til lengre turer.

Skrevet

Kjipt, hmmm lykke til da...

Men om den blir TUV godkjent så regner vel satans vegvesen bare de papirene som veiledning som de kan overstyre? Passe på at de ikke betaler de lappene forgjeves.

Skrevet

Han som anga deg må jo være passe sur på deg eller ha lite å leve for når man går og melder deg til Vegvesenet for en sånn ting. Nesten komisk å triste noen folks tilværelser kan være :roll::applause: Jeg har også noen jeg ikke tåler trynet på som jeg også "har ett og annet på", men jeg går da ikke bort og angir dem! I stede for å angi ol så prøver jeg heller å holde meg så mye som mulig unna vedkommende, har bedre ting å gjøre enn å prøve å gjøre livet surt for andre!

Skrevet

Ja, man har alle noen man ikke liker! Det må jo gå utover oss som har en hobby som synest relativt godt. Jeg hadde gitt blanke om en fyr hadde bolt veddeløp hesten sin...Hans sak...

Angående TÜV så garanterer Tarjei godkjent bil, men det har sin pris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...