316 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Sikkert flere en meg som knipser bilder av andre ting enn biler. Her er noen bilder jeg tok i sta, på en liten sykkeltur i skogen. Fritt fram for å legge ut bilder for andre også, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Fine bilder. Tja jeg er vel ute i ny og ne for å ta litt naturbilder. Er vel helst det og bilbilder det går i. Skal vi se om vi finner noe da... Synes dette er litt tøft. Blir litt smådizzy av å se på det Dette er tatt for en del år siden før jeg fikk meg speilreflekskamera. Dette er ikke redigert utenom forminsket litt og rettet opp. Ingen farger er tuklet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Noen flere.Fra dagen etter jeg fikk meg speilreflekskameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Det siste bilde der var forferdelig fint, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 det siste var sykt fint! naturen er flott i Norge, dessverre omtrent det eneste au.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Det siste bilde der var bare helt rått!! denne tråden vil jeg slenge meg på, morsom tråd, litt utenom det vanlige, det liker vi! Bra tiltak 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Er rimelig fornøyd med det bildet selv. Eneste som irriterer meg er den grønne lysflekken som er nede ved steinene. Hadde jeg hatt photoshop og kunnet brukt det hadde det vært borte for lenge siden. Røyken i bildet er sigarettrøyk Det blå her er ikke himmel men vann. Ganske stille den dagen ja Petter edderkopp: Må vel prøve å holde det litt bilrelatert i alle fall sånn at ikke tråden stenges. Lengter allerede etter sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Bidrag fra meg, fra vinter'n 2009 Litt redigert? (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Liker kontraster du også Fredrik? Så noen bilder tatt av min far: Lengter ikke etter denne forferdelige vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 jeg gleder meg litt til vinteren, jeg sliter med at jeg svetter når det er + grader og tungpusten.. så er bedre med vinter og 20- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Jeg jobber med et panoramabilde med det siste bildet. Har en serie med tilnærmet 180grader utsikt, hvor solnedgangen går fra lys lys blå til dyp rødfarge Desverre har jeg ikke noen redigeringsmuligheter for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Her var det flere fine bilder å se på Sitter på jobb nå, så har ikke noe å bidra med. Men slenger vel ut noen bilder når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ett par bilder som ble tatt i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Lengter ikke etter denne forferdelige vinteren... Å jo det gjør jeg! Når jeg så det siste bilde får jeg assosiasjoner til hardpakkede vinterveier med BMW på ishjul... finns ikke noe bedre med vinteren enn det. Lukta av svidde ishjul er også noe VELDIG spesielt.. Samt lukta av fersk løssnø og kulde.. det kan ikke beskrives - i samspann med svidde ishjul... burde prøves av alle petrolheads en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Da kan oddis og turbodiesel glede seg over at den første nysnøen har vist seg. 316 og vi andre kan lure på om ikke fyllingsgraden i kraftmagasinet ser litt vel lav ut... Det spørs om vi enten må håpe på en regnvåt oktober, eller forberede oss på høye strømpriser i vinter. Hmmm, tror nesten jeg går for de høye prisene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå