NBCustom Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Lengter ikke etter denne forferdelige vinteren... Å jo det gjør jeg! Når jeg så det siste bilde får jeg assosiasjoner til hardpakkede vinterveier med BMW på ishjul... finns ikke noe bedre med vinteren enn det. Lukta av svidde ishjul er også noe VELDIG spesielt.. Samt lukta av fersk løssnø og kulde.. det kan ikke beskrives - i samspann med svidde ishjul... burde prøves av alle petrolheads en gang. x2, godt med litt rallyfølelse... jeg trenger ikke å kjøre fort engang for å kose meg med intim snø og høge brøytekanter.. i distriktene så er det også den tida av året da veiene er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Kul tråd og mange flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Damn, råfine bilder! Trenger noen av vestlandets natur også, det er flott natur det. Gleder meg som en unge til å kjøre Bergen - Oslo om et par uker med nye bruktbilen! Da skal jeg knipse litt naturbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Noen randome av mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Noen randome av mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Bumper denne tråden, i håp om flere flotte bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 flott tiltak denne tråden! supermoro å følge med på bildene folk tar, naturen er så fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Får vel supplere litt her jeg da. Nå er ikke disse bildene tatt ute i den flotte frie naturen som dere kanskje skjønne, men Ålborg Zoo sommeren 2009. Hadde helt glemt disse bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Superfine bilder her, er så mange fine bilder her at det er nok å ta av hvis jeg skal bestille meg nytt puzzlespill med egetbilde Skal se om jeg får lastet opp noen av mine kunstbilder og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Fikk det nye objektivet mitt i dag, så måtte ut å ta noen testbilder.! Her minimalt med lys, og bildene er tatt på frihånd med 70-300, så helt optimalt er det ikke Her er i alle fall noen Det siste her er ikke akkurat et naturbilde, men i alle fall i naturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hvor langt unna er du på bildet av svanene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Det er vel ca 40m eller noe sånt.. Full zoom i alle fall.. Er ikke helt god på å finne objektet på autofokus enda, så det er ikke optimalt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Okei... Prøv å ta noen bilder uten stabilisatoren på (for du kjøpte vel med, ja?) også forteller du meg om det er hardt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Sitat: Dette objektivet inneholder Nikon’s annengenerasjons vibrasjonsreduksjonssystem (VR II) som tillater fleksibel håndholdt fotografering ved å stabilisere bildet med samme virkning som å bruke en lukkerhastighet som er fire ganger raskere enn med et vanlig objektiv. Kan prøve uten et dag også.. Hva vil være forskjellen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå