Reintz Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Utrolig kult og fint bilde larsinnj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Takk for det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 IMG_1095 by matsrh, on Flickr IMG_1092 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Noen bilder fra fototuren jeg var på i dag.. Kongeørn. Ganske sjeldent og se ute med oss. Ble registrert et hekkende par i fjor. Havørn. Ca 2-3år gammel. Havørn som jager ei kråke og en ravn. Som dere ser er det ikke akkurat noe optimalt lys, men omgivelsene gjør at man glemmer det litt egentlig. Meget spennende og se! Har noen flere action/slossebilder som kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Digg bilde, Jørgen! Jeg leker meg litt med HDR for tiden, fått litt dilla på dette! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Må legge ut litt bilder her jeg også Var på setertur på Dovrefjell i fjord, er så heldig att dama har tilgang på ei seter å 2 hytter inne der Jeg er ikke noe mester på å ta bilder, men elsker hvordan naturen ser ut oppe på Dovrefjell :) Først setra BMWen måtte jo fange litt oppmerksomhet også Snøhetta, ble topptur denne dagen, knallvær Kjørte oss rett på en moskusflokk også fiiiiiiine dyr Solnedgang sett fra verandaen Øl var til stede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Custom: Jeg likte det første bilde ditt ganske godt, kanskje litt for mørk himmel. De andre bildene synes jeg bærer preg av alt for overdrevet HDR-effekt etter min mening, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Mine bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Custom: Jeg likte det første bilde ditt ganske godt, kanskje litt for mørk himmel. De andre bildene synes jeg bærer preg av alt for overdrevet HDR-effekt etter min mening, dessverre. Takk for det! Ikke noe å beklage Dette er de første hdr-bildene jeg noensinne har laget, så jeg leker fortsatt med justeringene. Og da blir det overdrevet Kommer til å roe ned ettersom jeg begynner å få feelingen mer på dette. Likte bildet av Alpinaen i svart-hvitt der, viser liksom hvordan denne bilen ser ut til vanlig, i motsetning til vanlige bilder av biler hvor det blir mye show-faktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Dobbelpost, men burde få litt liv i denne igjen, så legger ut noen hdr-bilder jeg tok i dag. Sliter med støy på bildene mine Noen tips? Har på lavest mulige iso.. Bruker Canon eos 350D med standard optikk (vet dette ikke er helt optimalt, men burde bli bedre enn dette). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tuller også litt med HDR iblant, og lagde dette overdrevne bildet forleden dag! Ble litt stilig, når man ser på det som et veldig overdrevent bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 bilde tatt fra valdres alpinsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Tok på skiene i natt, og fant ut at det faktisk er lysere på den andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Var ute å knipsa litt tidligere i kveld. Var egentlig bare ett som ble brukbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå