Kimmit Racing Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 det burde være krav at det står pris på bilene som skal selges...er så jævla kjedelig når det står bud og du må nesten tvinge frem en sum...
stiva Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 legg inn et skambud så får du som regel svar!
S.Arnesen Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Dette gjelder på mye rart. Er møk lei av folk som skriver bud på diverse salgsannonser. Man har en viss formening om hva man vil ha for noe når man legger det ut til salg...
Kimmit Racing Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 gidder ikkje gi skambus eller bud..folk for da faen meg komme med en sum så folk kan komme med BUDA sine evnt!!..leser for ofte annonser der folk gnåler om pris og selger bare skriver:kom med bud eller er ikke sikker eller at han trenger ikke selge etc... håper moderator kan følge opp dette og kreve sum fra selger så slipper mann mye unødvendig tom prat...
Arotished Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Når jeg sier, gi bud er det fordi jeg vet hva jeg vil ha og vil egentlig bare bli kvitt det jeg selger
CrZyWiz Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Hvorfor skriver du ikke bare prisen da, når du vet?
316 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Enda mer irriterende er folk som lufter bilen for salg, for å se om det er noen interesse. Greit nok, men mange av de overhodet ikke interessert i å selge bilen. Fett å gi folk som vil kjøpe falske forhåpninger.
stian1990_2 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Sakens kjærne, er vel at selger skal komme over sånne dumskaller som meg, som er redd for å by for lavt, for ikke og virke frekk, hvor rart det enn høres ut, byr derfor over verdi, og dem slår såklart til..
bad_ip Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 De fleste har nok en formening om hva de har som minstepris... men de lever vel i håpet om at en person uten kjennskap til det som selges vil by mer en forlangt.
Dirty Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Nå er det jo faktisk ikke alle som vet priser heller på ting eks vis en person kjøper en e36 m3, så får han med Vanos topp og ecu og noe dill. han har ikke peiling, ikke vært borti delesalg av m3\bmw deler før at han da skriver bud ser jeg ikke på noe problem. somregel så får man tingene billigere når det står bud, så jeg klager ikke.
Der Barockengel Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Enda mer irriterende er folk som lufter bilen for salg, for å se om det er noen interesse. Greit nok, men mange av de overhodet ikke interessert i å selge bilen. Fett å gi folk som vil kjøpe falske forhåpninger. He-he - mistenker mange som "lufter bilen for salg" er mest interesserte i å få skryt for hvor flott bilen deres er, og høre hvor voldsomt mye andre mener de kan få for den. Blir du lei av at de gir falske forhåpninger, går det jo an å gi like falske forhåpninger tilbake, ved å legge inn kunstig høye bud, for så å trekke budet fordi du har funnet en tilsvarende bil i bedre stand. Virker det som en for lite hyggelig ting å gjøre, går det an å legge inn lave bud som ødelegger humøret til selger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå