APedersen Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Fy så gromt Både bilde av bilen på forrige side og eksosarbeidet!
Joachim_M5 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Trur jeg har sagt det før, men jeg vil kjøpe bilen din når du skal selge den!!
KingB Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Trur jeg har sagt det før, men jeg vil kjøpe bilen din når du skal selge den!! Det har jeg sagt for flere år siden...
///MPower Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 takker for hyggelige tilbakemeldinger, litt greit og holde på med andre ting enn motoren for en gangs skyld. men i helgen blir nok fokuset satt på den igjen hehe, må nok vente en stund før denne kommer tilsalgs. har ikke nøte den helt skikkelig sjøl enda hehe. idag ble eksos sveist ferdig. fikk det akkurat igjen ikveld. så blir montert imorgen og laget fester der med traversen.
flonoen Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Såg nesten like bra ut som sveisen på eksosen min da der! NESTEN!
///MPower Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Såg nesten like bra ut som sveisen på eksosen min da der! NESTEN! hehehe
///MPower Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 komt på plass, og det var tilogmed tett. mangler bare og lage et feste der med traversen.
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Slike bilder gjør at jeg nesten vurderer å bare beholde E34en min. Utrolig lekker bil. Hvordan ligger maskineriet an nå da? Virker det?
Kristiansan'årn Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Slike bilder gjør at jeg nesten vurderer å bare beholde E34en min. Utrolig lekker bil.Hvordan ligger maskineriet an nå da? Virker det? Noooo!! ikke selg e34'n hafsmo! OG ///Mpower : lookkin' friggin good! e34 550 ... har fortsatt ikke ord for denne tralla
Alpejohn Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Fy faen jeg får lyst på E34 når jeg ser denne! Er forskjermene bredda? Ser liksom ut som det er skjermytbyggere på, eller er det slik orginalt?
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 hvordan går vidunderet? må jo være rask som e39'n mulig bedre pga vekt? hva er dim på felgene og har du valsa/spacea noe?
///MPower Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Slike bilder gjør at jeg nesten vurderer å bare beholde E34en min. Utrolig lekker bil.Hvordan ligger maskineriet an nå da? Virker det? må ikke selge den, grodd fast hos deg den angrer hvis du selger. nei ikke helt på stell enda. blir muligens vanos block off, så eg får brukt bilen iår. så får eg fikse det til vinteren igjen. Fy faen jeg får lyst på E34 når jeg ser denne!Er forskjermene bredda? Ser liksom ut som det er skjermytbyggere på, eller er det slik orginalt? hehe, bare å handle seg en det vel de er ikke breddet, bare brettet kanten foran i innerskjermen. hvordan går vidunderet? må jo være rask som e39'n mulig bedre pga vekt? hva er dim på felgene og har du valsa/spacea noe? ikke helt på stell enda desverre, veier litt mindre enn en e39, og min er giret litt annerledes, så mulig den blir litt kvikkere. 10"bak og 9" foran. på bildene er det bare 5mm spacer allround, måtte bruke 10mm spacere som eg ska ha foran på 530 brukisen da eg sku ha på asa dm3 felgene på den. Steike så rått!!! takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå