Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker for hyggelige tilbakemeldinger, litt greit og holde på med andre ting enn motoren for en gangs skyld. men i helgen blir nok fokuset satt på den igjen

hehe, må nok vente en stund før denne kommer tilsalgs. har ikke nøte den helt skikkelig sjøl enda hehe.

idag ble eksos sveist ferdig. fikk det akkurat igjen ikveld.

så blir montert imorgen og laget fester der med traversen.

d6mgckyaw9litd90zlib.jpg

qjqdo3ehgek9tgf7mmvy.jpg

kzplw0wif9hrxcwolutm.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Slike bilder gjør at jeg nesten vurderer å bare beholde E34en min. Utrolig lekker bil.

Hvordan ligger maskineriet an nå da? Virker det?

Skrevet
Slike bilder gjør at jeg nesten vurderer å bare beholde E34en min. Utrolig lekker bil.

Noooo!! ikke selg e34'n hafsmo! OG ///Mpower : lookkin' friggin good! e34 550 ... har fortsatt ikke ord for denne tralla :P

Skrevet

Fy faen jeg får lyst på E34 når jeg ser denne!

Er forskjermene bredda? Ser liksom ut som det er skjermytbyggere på, eller er det slik orginalt? :)

Skrevet

må ikke selge den, grodd fast hos deg den :) angrer hvis du selger.

nei ikke helt på stell enda. blir muligens vanos block off, så eg får brukt bilen iår. så får eg fikse det til vinteren igjen.

Fy faen jeg får lyst på E34 når jeg ser denne!

Er forskjermene bredda? Ser liksom ut som det er skjermytbyggere på, eller er det slik orginalt? :)

hehe, bare å handle seg en det vel :)

de er ikke breddet, bare brettet kanten foran i innerskjermen.

hvordan går vidunderet? må jo være rask som e39'n mulig bedre pga vekt? :P

hva er dim på felgene og har du valsa/spacea noe?

ikke helt på stell enda desverre, veier litt mindre enn en e39, og min er giret litt annerledes, så mulig den blir litt kvikkere.

10"bak og 9" foran. på bildene er det bare 5mm spacer allround, måtte bruke 10mm spacere som eg ska ha foran på 530 brukisen da eg sku ha på asa dm3 felgene på den.

Steike så rått!!! :D

takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...