Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

muligheter for at du lager et ekstra sett og selger?

såg ikke denne før no, får se det ann, det blir ikke cnc maskinerte braketter, blir bare en plate og hylse som blir sveist på platen for å kompensere for klave som kommer lengre ut av senter. vet ikke når det blir begynt på enda

Skrevet

såg ikke denne før no, får se det ann, det blir ikke cnc maskinerte braketter, blir bare en plate og hylse som blir sveist på platen for å kompensere for klave som kommer lengre ut av senter. vet ikke når det blir begynt på enda

ok :) får følge med her å se når du begynner med det :)

Skrevet

Gromt! Lenge siden jeg har sett denne bilen nå, skal du på noen treff i løpet av året?

takk :)

blitt en stund siden nå ja, følger no med på dine prosjekt også :) blir bra :)

hotell er booket til hoved treffene til ccn og e30meet er også betalt og hotell booket, så planene er klar :D  blir nok sikkert en del på treff også her i bergensområdet tenker eg. ska du østover på treff?

Skrevet

takk :)

blitt en stund siden nå ja, følger no med på dine prosjekt også :) blir bra :)

hotell er booket til hoved treffene til ccn og e30meet er også betalt og hotell booket, så planene er klar :D  blir nok sikkert en del på treff også her i bergensområdet tenker eg. ska du østover på treff?

Er det mangen treff i bergen? Sko jo tatt turen der då :)

Skrevet

Er det mangen treff i bergen? Sko jo tatt turen der då :)

er vel mest lokale gokartbanen mtp kjøring, gøy det også, men banen dere hadde i haugesund får du mer fart, en del mer svinger her i bergen.

ellers er det vel vårmønstring og div småtreff der folk møtes noen timer og preiker og gjerne en liten cruisetur. som regel søndagsaktivitet alt dette utenom vårmønstring som er på kristi himmelfartsdag.

er jo ikke noe i veien for at rogalandsgjengen tar turen på banetreff osv en søndag, vi er jo endel som har reist ned til dokker, og det var kjekt, blir ikke siste gang :)

Skrevet

hehe, håper det var interessant :)

idag har eg oppgradert diffen.

tatt ut sperreenheten med 25% og bygd den om med kit som gir 40%.

org er det 2 platet clutchlameller som gir 25%, men bygger du om med 3 plater så vips blir det 40%.

får håpe det blir brukendes, slet ut diffen i høst. da spant den bare på et hjul under pådrag ut av sving.

hvis ikke dette holder, så får eg prøve 60% kitet, dette krever litt maskinering. men det lar seg vel ordne :)

venter på nye grenrør, så når de er i hus, skal det lages ny eksos fra grenrør til katene. da er alt i rustfritt :)

ble lite bilder, men her er et for de som aldri har sett inni en diff før

attachicon.gif2013-10-26_21-52-04_597.jpg

Faen for ein rå bil du har! :)

Kor enkelt var det å skifte lameller i diffen? Vurderer å gjere det sjøl. Er det bare å skru ut diffen, eller må du skru ut begge utgående akslinger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...