Aygopluss Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Hey, Var dum nok til å ta vindusvask på panseret mitt her om dagen på en bensinstasjon, hadde litt insekter og slikt jeg ville ha bort, så jeg kjørte på litt ekstra. Etter jeg hadde fått fjernet såpe og væske, så jeg at det var bitte små riper i lakken, kunne synlig fra vinkel og med sterkt lys. Noen som har peiling hvordan jeg skal få det bort? Er snakk om en splitter ny bil her (svart).. Takk
stian1990_2 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Jaja, da lærte du væfall noe nyttig =) Men polering er nok veien og gå her ja..
SweetBMW Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Kudos for å bruke vindusvasker på panseret da... Bruker du børsta når du vasker bil selv og eller?...... Hva har vi lært nå? =) hehehehehhee bare mobber litt.. men en god polish fikser det nok
Lars89 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Legg inn spørsmålet her http://www.detailersclub.no/forum/
Kny Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 spørs hvor dyre riper det er snakk om, men prøv Meguiars ScratchX 2.0 og husk å vokse etter det. ScratchX 2.0 koster 199,- på BilXtra.
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Dette er det jo kun kvinnfolk som får seg til å gjøre! Fruen gjorde jo dette i fjor vinter, tok først vindusbørsten for å fjerne skitt fra skiltene så tok ho like godt et tak på panseret også! Jeg var uheldigvis inne på stasjonen og betalte for fuel så jeg så det ikke før jeg var på vei ut, snakk om å rive seg i håret av fortvilelse! Sånn gjør man da bare IKKE!!!!
ingard Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Dette er det jo kun kvinnfolk som får seg til å gjøre! Fruen gjorde jo dette i fjor vinter, tok først vindusbørsten for å fjerne skitt fra skiltene så tok ho like godt et tak på panseret også! Jeg var uheldigvis inne på stasjonen og betalte for fuel så jeg så det ikke før jeg var på vei ut, snakk om å rive seg i håret av fortvilelse! Sånn gjør man da bare IKKE!!!! Hehe, jeg så ei dra denne gørrslitne og skitne kosten over nesten hele bilen her for ei stund sida. Syntes synd i eieren av bilen (som var inne og betalte for bensin)..
Der Barockengel Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Hehe, jeg så ei dra denne gørrslitne og skitne kosten over nesten hele bilen her for ei stund sida. Det er nesten ikke rart det bare er sølevann i bøtten de gangene jeg har behov for å vaske frontruten.
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Det er nesten ikke rart det bare er sølevann i bøtten de gangene jeg har behov for å vaske frontruten. Sant det! Vinduene blir nesten bare mer skittene Ikke rart når folk vasker bilene sine med disse kostene da...
ehrnst Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Om bilen din hadde voks og polering fra før er det nok en grei jobb å fikse. (Med mindre du la hele vekta di på kosten) I mine dager som bensinstasjonansatt var dette et fenomen man så flere ganger daglig. Folk vasket jo hele bilen med de bøttene. Kommenterte det et par ganger når jeg var ute på område. Fikk stort sett bare rare blikk og "den blir jo ren og pen" Ikke de beste vaskemidlene for lakken når jeg blandet disse bøttene. Vinterstid var dette en blanding av vann, kjølevæske og zalo
milhouse Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Noen som har peiling hvordan jeg skal få det bort? Er snakk om en splitter ny bil her (svart).. Takk http://www.skadevekk.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå