FCBayern Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Lakkerte nussebaumen min i 354 titansilber metallic.. ble ganske greit, ble bare uvenn med naboen pga lukt i boden.. men legger ut noen bilde fra start til slutt. konsollen rundt girspaken var litt småsprekt. slipte alt ned med 240 papir og så gradvis finere papir, tok mest vått sånn at det skulle bli så lite støv som mulig der jeg holdt på. sprutesparklet så midtkonsollen så jeg fikk en fin overflate.. alle de andre listene var bare å slipe lett ned. 2-3 lag med base mellomsliping og så 2 lag med klarlakk og mellomsliping. Edit: har nå lakker listene på nytt 4 mnd senere uten å legge på klarlakk det ble et mye bedre resultat UTEN klarlakk! Girspaken bytter jeg Hva synes folket? Sprekker, sprekker og bestefar-tre. Løsne dekselet foran cd spilleren er det vanskelgiste steget i hele prosessen. senterkonsollen er genial å demontere. 2 skruer under girspak-dekselet og 1 under nødblinkeren. sparklet og fin første strøk på listene bak. nede i laboratoriet forskjellen på nussbaum og titansilber et dårlig bilde av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Ble bra det der! Gjorde seg klart mye bedre med sølv lister istedet for "tre". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 takk takk skal legge ut noen flere bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Ble litt friskere, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Ble litt meir bil nå ja, etter treverket forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Måtte du av med dørtrekkene for å få av/på listene ved dørene? Det måtte jeg på E60'en.. Mye dill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Nei, dørtrekkene må ikke av for å ta av listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Flott jobb! Har lyst til å kvitte meg med regnskogen selv. Hvordan ble askebegeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Flott jobb ble veldig pent ^^ gjorde det samme på mine, men de var sorte og ble sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Litt flere bilder, askebegeret ble fint, handler bare om å demontere ALT.. nytter ikke å maskere den sorte plasten på f.eks cd-luka. Dørlistene kommer veldig lett av, de er bare klipset fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 meget bra, blir nok og gjøre det samme når jeg kjøper meg ny bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Måtte du av med dørtrekkene for å få av/på listene ved dørene? Det måtte jeg på E60'en.. Mye dill.. Hmm måtte du det altså? ikke rart jeg ikke får mine lister av da på min E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ja, måtte visst det. Her ligger det instruksjoner: http://koti.mbnet.fi/anzafin/BMW/Trim/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kan jeg be om et bilde av askebegeret lukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ser ut som det ble bra ja ! Tenkte å gjøre det selv,, lyst til å fortelle litt om fremgangsmåten på å få ut og AV listen på den flippen over spilleren? Har prøvd og få den UT, men bare der slet jeg litt og dret i det. Men også om du har noen tips på og få av lista da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå