Wacman Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Jeg satt nå faktisk og vurderte E39 igjen, savner gamlebørsa mi - og en shadowline/dakargelb E39 er alt annet enn vanlig - likte komboen jeg. - så ser jeg den har bikka 300k, da var det bare å drite i 55k for en bil OVER reparasjonsalderen? Den er jo over i "nå kjører jeg til'n detter fra hverandre"-alderen...
goty Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 hehe, hadde ikke tatt en 5er i den fargen om jeg fikk den for 10.000
bmwkizn Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Jeg dro også KUN pga utstyret og fargen. Syns den var stilig i den fargekomboen. men etter at den begynte å koke så ble jeg skeptisk. Og selgeren sa "Da er det bare for mye kjøleveske på bilen, bare å tappe av litt det,så blir det bra"
Werther Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Dette er selvfølgelig en individual-bil... Gikk i Spydeberg før, men ble solgt derfra til Trøndelag nå i August. Sto ute til 50k i forrige annonse, ble sikkert solgt for 45k e.l. Nåværende eier/firma har senket prisen også, lå jo ute til 65k tidligere. Skjønner ikke at kmstand skremmer dere så fælt, dere må kjøre rimelig bedritne biler siden dere mener bilen er klar for huggeren. Er ikke rart det er mange som skrur på kmstand her til lands når nordmenn er så livredde for et tall, og faktisk ikke ser på realiteten - at bilen er unik, i god stand uten rust, og med manuell, skinn og fete felger.
bmwkizn Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Jeg var og så på bilen for 1 mnd siden og da gikk tempen til topps og det spruta vann utav lufteskruen. Det var også vann i oljen på bilen. Var grå gugge i oljepåfyllingslokket. (sjekka ikke peilepinnen) Hadde det ikke vert for det så hadde denne bilen blitt seriøst vurdert.Selv om det var E36 jeg var ute etter. Km standen skremmer ikke meg, da jeg har hatt BMW,er som har gått over 300K før. Men for noen som gidder å skru motor/topp. så er jo dette et godkjøp. Jeg var ute etter en bruksbil, og da ble ikke denne noe for meg Mulig den feilen nå er blitt ordnet ettersom det nå er annonsert på et annet firma enn det var når jeg så på den. Da sto den til salgs på Bilsalg E14 på Stjørdal. Og ja. Det er en Individual
Mikael-B Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Er det Individual med M-sport understell?
bmwkizn Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Er det Individual med M-sport understell? Om det er M-sport understell vet jeg ikke. Men den er ihvertfall senket.
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Var jo gått sykt lite da! Ang gul fargen så har jeg hørt følgende: BMW lagde i sin tild noen slags Edition biler av E39 som kom i bla Gul, Rød og en farge til som jeg ikke kan huske. Jeg sitter her nå med 1997 Brosjyra på E39 og kan ikke se at Gul inngår i det vanlige fargekartet. Jeg har også sett en lik bil her i Norge, da en 520 men ellers like gul og med samme interiør! Jeg mener å ha hørt at de blei laga i et begrenset antall og mange av dem gikk som visningsbiler for BMW AG i Munchen før de blei solgt og importert ut av landet. Gul var jo på denne tiden en råmoderne farge! Så med dette i bakhodet så synes jeg faktisk bilen var ganske kul! Hadde vært gøyalt å ha den selv igrunn! Og hvis det jeg mener er riktig så er det jo en sjanse til å få seg en spesiell bil til en grei penge! Her sitter jeg med en ledig garasjeplass og penger på bok etter å ha solgt nummer to bilen i dag! Hmmmm.....
bmwkizn Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Da er det bare å slå til. Sto i motorrommet på denne at det var individual. Så er nok ikke mange av denne komboen i Norge. Forruten kjølefeilen, så virka bilen ytrolig velholdt. Var et par plasser det begynte å komme små antydninger til rust, men ikke mye. Som sagt så er det jo mulig at kjøleproblemet er ordnet nå, men det er det jo bare å ta en tlf om
Mikael-B Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Den bilen er solgt ny i Norge i følge Statens Vegvesen.
ullsokken Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Dette er selvfølgelig en individual-bil... Syntes det luktet litt Individual når jeg så bildene ja..
Hansh Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Synes og det var morsomt med en gul E39 da jeg leste denne tråden på tirsdag, og kan ikke huske å ha sett en før, men gjett hva jeg møtte på vei hjem fra jobb samme dag! Noen her som har denne kanksje, en gul E39 i Bergen altså? Så ut som den kunne være eid av noen med litt interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå