Gå til innhold

Bakke`s e36 : )

bakke
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en bil som kunne vært nydelig og veldig spesiell.

MEN mange ting som skurrer.

1: ALLE felgene har ett innpress som ikke passer grisen..di LIGGER jo nærmest under bilen..(iallefall på bilde 3 fra bunnen og opp)

2: Bakluke design er helt på jordet. Lyktene er skjevt plassert og får hele bilen til å se vridd ut bakfra.

3:Svart hvitt tema er veldig pent, men dør håndtakene dine ser litt "jalla" ut om du forstår.

4: M3 luftriller på en Sedan E36?

5: Du har valset langt forbi det som kan være akseptabelt i forhold til estetikk når man ser forholdet skjermer - felger.

Misforså meg rett, bilen er kul og spesiell, men dette er ett fint eksempel på hvor du har tatt ting alt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en bil som kunne vært nydelig og veldig spesiell.

MEN mange ting som skurrer.

1: ALLE felgene har ett innpress som ikke passer grisen..di LIGGER jo nærmest under bilen..(iallefall på bilde 3 fra bunnen og opp)

2: Bakluke design er helt på jordet. Lyktene er skjevt plassert og får hele bilen til å se vridd ut bakfra.

3:Svart hvitt tema er veldig pent, men dør håndtakene dine ser litt "jalla" ut om du forstår.

4: M3 luftriller på en Sedan E36?

5: Du har valset langt forbi det som kan være akseptabelt i forhold til estetikk når man ser forholdet skjermer - felger.

Misforså meg rett, bilen er kul og spesiell, men dette er ett fint eksempel på hvor du har tatt ting alt for langt.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så at den kom : b

de chrome felgene du sikter til på bilde er ikke mine og har 3serie innpress så de er helt feil i forhold til bilen, men de sorte er bilen valset etter så de er ikke feil (5serie innpress)

du sier at m3 riller er helt feil på e36 sedan, da synse du vertfall at m5 riller er helt på jordet :P

men jeg gikk for m5riller pga at de ikke er så sinnsykt oppbrukt+ at jeg syns det ble fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke ny her du bakke, så regner med at du viste detta kom :P folk klikker hvis du har gjort mer enn senk og felg hehe. ØYELOKK!?! er du gæærn liksom.

må si jeg har blitt litt sånn selv, er smittsomt med dissa entusiastene.

lykke til videre og du la jo ut her vell viten om kritikken som ville komme hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den var skikkelig fet jeg. Eneste jeg ikke ble helt klok på var stillingen på baklyktene.

Syntes du burde vurdere hvite facelift sideblinkere. Blir fort litt mye med 3 svarte felt på en hvit forskjerm (List, sideblink og luftriller)

Ellers så var den jo sykt gjennomført :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm baklykter må jo settes sånn pga vinkel på skjermer på sidene .det er en e36 som er ombygd dette .ikke en 46 tror byggherren viste va han holdt på med :)noen liker det andre ikke. bilen ble vel som eieren ville ha den :)stå på gutt dette kan du :):applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...