Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Leser om flere som har fjernet mugg fra seter, enten via å sende bort interiøret eller å gjøre dette selv med en skikkelig rensemaskin og / eller div. produkter som er beregnet for fjerning av mugg. 3000kr må jeg jo si er en bra pris og dørtrekk får du kjøpt for ca. samme sum. Setebeltene bruker du jo bare fra din bil, så da har du jo kun setet å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Leser om flere som har fjernet mugg fra seter, enten via å sende bort interiøret eller å gjøre dette selv med en skikkelig rensemaskin og / eller div. produkter som er beregnet for fjerning av mugg. 3000kr må jeg jo si er en bra pris og dørtrekk får du kjøpt for ca. samme sum. Setebeltene bruker du jo bare fra din bil, så da har du jo kun setet å tenke på. Ja, jeg har tenkt litt på dette, men har vært meget skeptisk til muggen. Vil ikke at det i værste fall vil smitte over i min bil. Skikkelig rensemaskin er vel ikke enkelt å få tak i, eller billig å få kjøpt,tenker jeg. 3000 er helt ok, med tanke på stand og slitasje. Men er også snakk om et godt stykke med bil for min del om jeg skal hente det: 8-9 timer EN VEI! Da begynner vi å snakke en del penger i ferge,bompenger og ikke minst bensin. Med andre ord vil jeg vel ende på ca 5000 FØR jeg har begynt å renset interiøret,vil jeg tro. Hvor mye er det for dette interiøret du snakket om du skulle ha deler ifra? Bilder og info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg vet ikke hvor mye det selges for. Jeg skal ha dørsidene, så det blir bare seter, men dette kan jeg få undersøkt når jeg henter dørsidene. Jeg leste om en kar på bilforumet som fikk renset interiøret grundig for 1000kr. Jeg ville først og fremst ha undersøkt frakt på det aktuelle interiøret før jeg hadde slått det ifra meg. Er det standard-, sport- eller komfortseter du har tilgang til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg vet ikke hvor mye det selges for. Jeg skal ha dørsidene, så det blir bare seter, men dette kan jeg få undersøkt når jeg henter dørsidene. Jeg leste om en kar på bilforumet som fikk renset interiøret grundig for 1000kr. Jeg ville først og fremst ha undersøkt frakt på det aktuelle interiøret før jeg hadde slått det ifra meg. Er det standard-, sport- eller komfortseter du har tilgang til? Er faktisk ikke sikker hvilke type seter det er. Han var ikke sikker på om det var varme i setene heller. Men tipper det må være noe annet enn standard, siden det har integrerte dvd'skjermer i nakkestøttene for fremsetene. Skal ha meg en ukes ferie senere i år, så kanskje det blir til at jeg tar bilen min nedover og plukker opp setene da, dersom de går an å redde med tanke på slitasjen og ikke minst mugg. Setene er fra en skadet E39, hvor interiøret har bare stått i bilen, og bilen har ikke stått under tak heller. Vet iallefall at jeg MÅ ha varme i setene dersom jeg skal ha skinn igjen. Blir altfor kaldt å ikke ha varme på vinterstid. Har hatt skinn uten varme før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 hva med dette da? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24884091 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 hva med dette da? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24884091 Nja.. har tittet litt på det tidligere, men det er ikke komplett. Med andre ord må man få tak i baksete-ryggen, eller kjøpe et baksete ekstra. Da de fleste sikkert ikke vil kvitte seg med kun en del av baksetet de selger. Men er mest på jakt etter lyst interiør. Hvitt,grått,beige for eks. Er egentlig veldig lei av sort skinninteriør, samt man ser fort skade/slitasje ved sort skinn. Takk for tipset iallefall,space Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 http://schmiedmann.no/5_serie/E39/reser ... .htm#15458 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 http://schmiedmann.no/5_serie/E39/reservedeler-lykter-varmeapparat_og_coupe/interioer_og_coupedeler/side1.htm#15458Noe sånt? Hm, får bare opp en side hvor det selges girmansjett,dørhåndtak osv. her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hmm, prøv å velge "brukte" bildeler fra menyen til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hmm, prøv å velge "brukte" bildeler fra menyen til venstre Fant et par interiør nå, men de jeg fant, var for nedfellbare bakseter. Har du delenummeret til interiøret du ville link'e til? Varenummer: B00250 <-- Dette interiøret hadde passet PERFEKT til bilen min! Men nedfellbar :/ De hadde veldig kurante priser på siden sin,forresten. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Den jeg linka til var nesten samme interiøret, bare uten fotjustering, litt dårligere forfatning og 1500.- biligere. Ser jo nå at den og har nedfellbar rygg på baksetet så det var en strek i regningen dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Den jeg linka til var nesten samme interiøret, bare uten fotjustering, litt dårligere forfatning og 1500.- biligere.Ser jo nå at den og har nedfellbar rygg på baksetet så det var en strek i regningen dessverre Ja,er det som blir problemet ved å finne greit og ikke altfor dyrt interiør. Takk iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 bump flere tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Det er snakk om et interiør fra Sverige. Jeg har bestilt deler av dette som jeg får neste Fredag, men vet ikke hvor komplett resten er. Det får jeg jo se når jeg skal hente delene, men tror eventuelt at interiøret går billig.. Har du noen link til setene med mugg? Hei! Funnet ut noe mer om interiøret du skulle ha deler ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Hei igjen, Ja, men jeg er dog usikker på om prisen ligger litt i det høyeste laget av hva du ønsker. Ring Bildesign AS på tlf. 47238418 (de har forøvirg gråe komfortstoler på lager). Er ufattelig fornøyd med service, oppfølging og priser fra deres side. Kommer garantert til å handle mye fra de i nærmeste fremtid også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå