Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til å være en grei pris for bilen. Er lite utstyr i den, som det gjenspeiles i prisen.. Ikke var den gått så langt heller ;)

Skrevet

Syns den Røde var fin jeg, kul farge. Manuell var den også,om du er ute etter en bil du kan leke litt ekstra med (ikkeno' stress å leke med automat heller,bare du har motor nok) M-tech front kan lett ettermonteres på den røde, for å fjerne den grusomme originalfangeren de har på E46 coupe og cab.

Var fin din også da, DirtyDicky.

Skrevet

Gammal Arendals bil ser jeg! Ellers så var det jo en stilig farge på bilen, som også så fin ut ellers! Litt kjipt stoffinteriør men ellers en fin bil med grei kilometerstand! Ut i fra skiltnummeret så kan jeg se at den er bruktimportert i 2001, da den har PC92.... :wink:

Gøyal bil med grei motor, ikke noen racer bil men det var vel ikke 1,8Ten heller! MEN quattro kommer du til å savne, der hadde jeg tenkt meg om :roll:

Skrevet
Utstyr kan alltids ettermonteres om man føler for det :) (Les: det var det jeg gjorde)

Det var det jeg tenkte også! Blir alltid litt sånt uansett når man har interessen :P

Skrevet
ellers kan du kjøpe min med masse utstyr :P

se signatur, ny pris 129t

Kjempe fin bil! Men automat blir i utgangspunktet uaktuelt.

Selvom det ikke er mye, bruker de vell som regel litt mere bensin med automat.

Skrevet
Gammal Arendals bil ser jeg! Ellers så var det jo en stilig farge på bilen, som også så fin ut ellers! Litt kjipt stoffinteriør men ellers en fin bil med grei kilometerstand! Ut i fra skiltnummeret så kan jeg se at den er bruktimportert i 2001, da den har PC92.... :wink:

Gøyal bil med grei motor, ikke noen racer bil men det var vel ikke 1,8Ten heller! MEN quattro kommer du til å savne, der hadde jeg tenkt meg om :roll:

Ok. Viste ikke at man kunne se det på skiltet. At den var importert, kult!

Jeg er forsåvidt fornøyd med draget i Audien. Kjempe fin bil. Men har hatt en del problemer som jeg har måtte fikse på og det begynner å bli veldig kostbart og tidkrevende. Så da vill jeg ha en BMW som i utgangspunktet var det jeg ville ha.

Når det kommer til Quattro på vintern så har det seg sånn at jeg har hatt lappen siden juni, så har ikke rekt å kjøre noe snø med den enda :P . Og når sant skal sies så kjørte jeg en BMW e46 i tiden jeg øvelseskjørte. Så tror ikke det skal bli noen overaskelse :D

Skrevet

kjører på 08 ca tror nok ikke 323 bruker noe mindre 8)

Skrevet

Bruker vel ikke noe mindre, går bare mye bedre :lol:

Skrevet

Jeg er forsåvidt fornøyd med draget i Audien. Kjempe fin bil. Men har hatt en del problemer som jeg har måtte fikse på og det begynner å bli veldig kostbart og tidkrevende. Så da vill jeg ha en BMW som i utgangspunktet var det jeg ville ha.

Når det kommer til Quattro på vintern så har det seg sånn at jeg har hatt lappen siden juni, så har ikke rekt å kjøre noe snø med den enda :P . Og når sant skal sies så kjørte jeg en BMW e46 i tiden jeg øvelseskjørte. Så tror ikke det skal bli noen overaskelse :D

Det er lett å se det i skiltet, hadde bilen vært solgt ny i Norge i 99 så hadde den nok hatt PC88..... eller 89 etter som det var seint på året eller ikke(Ble solgt mange biler i Audt Agder i 99)! Ser ut som denne kom til landet seint i 01 siden den har 949 på slutten av skiltet, mine foreldre kjøpte i Mars 01 en ny A6 og fikk PC923.. ett eller annet!

Forøvrig siden du ikke har fått prøvd Quattroen ennå så er det jo like greit, da vet du ikke hva du går glitt av! hehe :wink: Jeg hadde en E39 520 i to år før jeg kjøpte A6en min, og når sant skal sies så har jeg hatt mer trøbbel med Audien enn med BMWen! Sånn sett så får du nok en godt og driftsikker bil i E46en :)

Skrevet

Nei regner ikke med at 323 manuel bruker mindre bensin enn 320 automat. Men jeg er mere fan av manuel på biler som er litt eldre. Nyere bil med automat er mere greit. :) Men ellers kjempe fin bil! Hadde det vært en manuel hadde den nok vært lagra på "min finn" :wink:

Skrevet

Det er lett å se det i skiltet, hadde bilen vært solgt ny i Norge i 99 så hadde den nok hatt PC88..... eller 89 etter som det var seint på året eller ikke(Ble solgt mange biler i Audt Agder i 99)! Ser ut som denne kom til landet seint i 01 siden den har 949 på slutten av skiltet, mine foreldre kjøpte i Mars 01 en ny A6 og fikk PC923.. ett eller annet!

Forøvrig siden du ikke har fått prøvd Quattroen ennå så er det jo like greit, da vet du ikke hva du går glitt av! hehe :wink: Jeg hadde en E39 520 i to år før jeg kjøpte A6en min, og når sant skal sies så har jeg hatt mer trøbbel med Audien enn med BMWen! Sånn sett så får du nok en godt og driftsikker bil i E46en :)

Ok. Greit å vite siden det ikke står noe om det i annonsen :wink:

Tenkte også at det var greit nå som jeg er vandt til bakhjulstrekker på vintern. Regner med Quattro er sinsykt ålreit på vinterstid. Men begynner uansett å bli så lei av ting som går i stykker at jeg tror ikke vintersopplevelsen hadde stoppa meg fra salg :P

Takker for svar! :D

Skrevet

Var jo små pen denne, men de felgene som var på siste bildet ødela hele bilen.Synes også den var vanvittig anonym innvendig til å være en 323CI.

Prisen var jo grei, men jeg hadde sett etter andre CI og sammenlignet denne mot de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...