Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Henta nybilen på Tirsdag. 520d, endel utstyr, bla nightvision, automat, ryggekamera, internett, hifi-pakka, stor navi, soltak, Elektroniske dempere. Oppdatering: Et lite youtube klipp laget av datteren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Den var jaggu snasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker! Like før jeg rett og slett bare melder flytting inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jævli rå bil!!!! Var og såg på en sånn, men sedan sammen med svigerfaren som ser etter ny bil. Jeg ble helt forelsket, men som du sikkert vet så koster denne greit, og skal man ha utstyr så blir det fort myyye penger. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Virkelig en pen bil det der, i LIKE it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Flott bil! Mye bedre enn E60, som var en gedigen nedtur synes jeg. Husker jeg ble veldig trist når jeg så E60 for første gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker! Ja, virker som en 7 serie stasjonsvogn egentlig, får sånn luksusbil-følelse. Utrolig komfortabel i comfort-modus. Sitter å knotter på "dataen" hele tiden også, er jo bare uendelig av muligheter der. Er egentlig kjapp nok,det værste er at jeg var nede i 0.45 på langkjøring, og bruker rundt 0,6-0,7 i Oslo rushen. Er jo helt utrolig egentlig. Automatkassa er jo bare helt sjuk. Må faktisk konsentrere seg for å merke gearskift. Virker som den ikke gearer rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Aiacarramba!! Dette var bilen sin det! Sleng inn flere bilder da vel, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Kjenner jeg blir litt sjalu Utroli pen bil du har skaffet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Grattis med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Denne var skamfin! Gratulerer stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Veldig pent! Fatter'n har bestilt F10 med samme utstyr. Er det sportauto, og hvordan er EDC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Bestilte normal auto. Siden det er en 520d blir en sportskasse bare som å piske på en død hest EDC er et must på den bilen når man først legger inn så mye penger. Blir som et flygende teppe i comfort mode, ganske fast i fisken i sport pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Gratulerer så mye med en usedvanlig lekker F11. Må si at bilen virket mye mer gjennomført og elegant ut i en mørk farge. Pøs på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå