Quattrokiller Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Råpen bil! Gratulerer! Kan det stemme at jeg så deg på hagan i nittedal i dag? Møtte på en slik en der, med samme reg. bokstaver Var i Gøteborg i dag, så har klart å holde meg unna Nittedal i dag Lå bak en svensk F10 som la seg mellom 160-170 en mil eller to. Fy PIIP så stabil og stille den bilen er, føltes som 90 i den 330en jeg har. Prøver å få tatt bilder i morra, nå blir det ut på Løkka en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Nightvision, litt dårlig bilde men dere ser vel sykkelisten: Ser ut som sykkelisten er litt varm i sete og på ryggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 gratulere! nye 5er er bare nydelig! utvendig og inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ser ut som sykkelisten er litt varm i sete og på ryggen!! Grei måte å sile who is hot and who is not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 De er så utrolig råe disse her altså! Prøvde å overtale mamma og pappa til å vente litt, men det ble en E60 520 gitt. Men er ikke gal den heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 gratulerer med nydelig bil.. den som hadde hatt litt mer penger å rutte med... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Gratulerer!! Bare å kjøre og kose seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 gratulerer med nydelig bil.. den som hadde hatt litt mer penger å rutte med... hehe Har ikke råd egentlig. Men bedre å kjøre seg ihjel enn å bo seg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Rå bil. Likte filmen også. Men pøs ut noen skikkelige bilder da mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Dattern min laget en liten avslappende video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hehe, kul video,og bilen ser skikkelig tøff ut. Og jeg tror aldri jeg har sett en video på youtube med så lite som 12 visninger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Rå video, hehe. Jeg må kjøpe meg "BMW Parking only" skilt til garasjeplassen min, hvor får man tak i det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Rå video, hehe. Jeg må kjøpe meg "BMW Parking only" skilt til garasjeplassen min, hvor får man tak i det?! Hehe, kjøpte den i Lübeck. Naboene er ikke så veldig begeistret for den, men de kjører Audi uansett Finnes sikkert på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missbimmie Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/BMW-PARKING-ONLY- ... 563ece387c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Gratulerer med en meeeget pen bil! kan tenke meg kjørekoforten er på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå