Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Svar fra daglig leder er under!

Vi har ingen kamera som fanger opp dette. Det blir påstand mot påstand.

Det er opp til deg om du vil gå videre med saken

Det var ett snålt svar ifra en dagligleder :S

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spør du meg var det ikke noe svar i det hele tatt, ser ut som en 14åring har sendt deg svar på MSN det der. Hverken Hei eller Hilsen..nei gå til avisa sier nå jeg, lag litt leven! Om ikke tru de med det.

Skrevet
jøss

ikke veldig ydmykt svar vil jeg si.

Ta det vidre, som prinsippsak

Synes faktisk det var for drøyt svar.

Nå har jeg funnet frem mailen til konsernsjefen og direktør kvalitet og HR. Så de får videresendt mailen i morgen med litt ekstra utdypning.

Fant også kjerneverdiene til konsernet som jeg helt ærlig ikke kjenner meg igjen i!

Våre kjerneverdier er:

Pålitelige - vi er profesjonelle og til å stole på i alt vi gjør

Oppmerksomme - vi tar ansvar for kunden og viser at vi bryr oss

Skrevet
Våre kjerneverdier er:

Dette fortjener å få være med i mailen syns jeg...

Skrevet

Gjenga du hele mailen i innlegget ditt, eller var den signert med navn/tittel? Mao., vet du at det var daglig leder du fikk svar fra? Selv om han evt. syns du er en idiot, så skal han klare å svare deg på skikkelig vis. Det koster ikke han mange kaloriene å si at han skal forsøke å finne vedkommende og ta en prat med ham, i stedet for å roe ned så fungerer et svar som det han kom med motsatt på veldig mange... :roll:

Skrevet

Dette er noe av det værste jeg har hørt, at det går ann! :shock: Som arbeidsgiver så hadde jeg overhode ikke akseptert sånn oppførsel av en ansatt, om ikke jeg hadde avskjediget ham så skulle han fått en kraftig skrape [-X Hadde dette skjedd meg og min bil så tror jeg at det hadde turna helt for meg, hadde nok tatt han i armen og dradd han med til hans sjef og heller gitt faen i å rekke ferga! Sånt hadde fått meg til å klikke helt psyco :wink:

Å rappe til gutten hadde det ikke vært noen mening i, da hadde det plutselig vært du som var den slemme, men detta ville jeg tatt så langt som mulig! Både av prinsipp og fordi sånn ikke skal godtas :!: Men hadde det vært en privat person så hadde jeg nok ikke stått med hendene i lomma! Det var en som kasta en flaske på 5-serien min og som jeg fikk fatt i, tror ikke han hiver flasker på biler i fylla flere ganger [-X

Skrevet
Spenstig svar, med tanke på at det er video overvåkning der nede.

Er du sikker på det? Jeg sto helt bakerst på rad nr 5 tror jeg.

Gjenga du hele mailen i innlegget ditt, eller var den signert med navn/tittel? Mao., vet du at det var daglig leder du fikk svar fra? Selv om han evt. syns du er en idiot, så skal han klare å svare deg på skikkelig vis. Det koster ikke han mange kaloriene å si at han skal forsøke å finne vedkommende og ta en prat med ham, i stedet for å roe ned så fungerer et svar som det han kom med motsatt på veldig mange... :roll:

Jeg gjenga hele mailen min og hele svarte. Men for å være litt høflig så fjernet jeg daglig leder sin mail som lå i kopi feltet, jeg fjernet også navnet hans fra svaret på mailen. Har ikke noe behov for å drite han ut her.

Skrevet

Sente i går ett svar til. La da med konsernsjefen samt HR og Kvalitets direktøren. Svaret imponerende i seg selv, men om han virkelig har snakket med de ansatte på kaia når det tok 10 min fra jeg sendte mailen til han svarte er jeg skeptisk til. Kan hende at de hadde møte akkurat da, men men.

Din påstand er helt ukjent for ansatte på kaien i Moss. Derfor er svaret skrevet slik som det du fikk.

Hilsen

Olav

Fra: Andreas Melhus [mailto]

Sendt: 12. oktober 2010 10:13

Til:

Emne: SV: Underlig hendelse på Moss Horten fergen.

Oppfordrer dere til å starte med å lese den nederste e-posten.

Min intensjon med å sende dette var å fortelle at dere har en utfordring med holdningen til en ansatt hos dere.

Det er en liten ”skade” på bilen min som ikke koster meg mye. Irritasjonsmomentet er mangel på respekt for annen mans eiendom.

Det er ingen ting å gå videre med fra min side, men jeg er også litt forbauset over svaret.

Personlig hadde jeg vel forventet at det hadde kommet en unnskyldning. Kanskje også skrevet noe sånn som: Håper ikke dette hindrer deg i å benytte oss senere. Neste gang du tar fergen spanderer vi en kopp kaffe(Jeg drikker ikke kaffe så det hadde blitt billig for dere).

Selv om dere har monopol på strekningen så er ikke service/ydmykhet en uting.

Litt spennende å lese på deres hjemmeside, kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i de to øverste derimot punkt 3 anser jeg som en potensiell kandidat. http://www.fosen.no/index.php?c=8&kat=V ... etningside

Offensive - vi ser alltid etter muligheter til forbedring

Fra: bastohorten [mailto]

Sendt: 11. oktober 2010 11:24

Til: Andreas Melhus

Olav

Fra: Andreas Melhus [mailto:andreas.melhus

Sendt: 11. oktober 2010 11:14

Til: bastohorten

Kopi: Olav

Emne: Underlig hendelse på Moss Horten fergen.

Viktighet: Høy

Til rett vedkommende.

Tenkte jeg skulle fortelle hva som skjedde sist gang jeg brukte dere.

Det hele startet når jeg kjørte nedover til fergen siste lørdag. Jeg hadde vært på skytterbanen ved Tusenfryd. Etter kurset sto jeg bak bilen og skiftet til vanlige klær.

Når det gjelder bil er jeg veldig petimeter og jeg har en mer eller mindre helt ny Svart BMW. Jeg irriterte meg over at bilen var blir skitten bak grunnet en grusvei opp til banen.

Jeg kjørte direkte ned til fergen for å ta den over til Horten. Jeg var der nede ca 1240 og ble plassert helt bakerst på rad 5 eller 6. Det kom så en ansatt fra dere og vinket folk til neste rekke.

Jeg synes han sto unaturlig nærme bilen min, men han flyttet seg bort. Så sto han plutselig helt opp i bak fangeren igjen. Jeg er så nøye at jeg da gikk ut for å se om han hadde kommet bort i bilen. Han sto da ett par meter bortenfor bilen. Når jeg kommer ut så ser jeg at det er skrevet i skitten ordet looser(For øvrig skrives det loser) samt diverse tegningen og kruseduller. Jeg konfronterte han, men han nektet for at det var han som hadde gjort det. Når jeg sto på skytterbanen så var det ingen ting der, jeg kjørte direkte ned og sto ca 3 minutter før jeg kjørte på fergen. Jeg satt inne i bilen hele tiden og så han. Bilen min har mørke ruter, men om han har sett meg eller ikke er egentlig uvesentlig.

Jeg går ut i fra at dere har kamera på kaia så dere lett kan finne ut hvem dette var. Han var ung, med blondt hår og 175-185 høy. Jeg kan også gjerne sende dere bilde av bilen. I ”frykt” for han også var med på fergen tok jeg bilder av resten av bilen og oppholdt meg sammen med bilen på underdekket selv om dette ikke er lov.

Med tanke på bilen min så har jeg ikke fått sett på ”skadene” enda, men jeg jobber i ett bilfirma så det koster meg ikke så mye å få den lakkrenset og polert igjen. Det som derimot er mer interessant er om denne ansatte gjør dette på flere kunder. Jeg ble mildt sagt sjokkert og det ble mine kollegaer også. Er dette noe han gjør ofte eller var det en engangshendelse. Jeg har aldri tatt fergen med den bilen og jeg holder til i Oslo så han kan ikke ha noe i mot meg eller bilen.

Skrevet

Heh, dette synes jeg var særdeles tynt !! Virker jo som om de gir blaffen i hele greia, og tenker at "dette kommer han ingen vei med uansett", og svarer bare kort og litt småspydig spør du meg... Off, kjenner jeg blir irritert nå... Må gå an å være litt mere ydmyk, alle fall over for deg som bileier og kunde av deres tjenester..!

Skrevet
Sente i går ett svar til. La da med konsernsjefen samt HR og Kvalitets direktøren. Svaret imponerende i seg selv, men om han virkelig har snakket med de ansatte på kaia når det tok 10 min fra jeg sendte mailen til han svarte er jeg skeptisk til. Kan hende at de hadde møte akkurat da, men men.

Din påstand er helt ukjent for ansatte på kaien i Moss. Derfor er svaret skrevet slik som det du fikk.

Hilsen

Olav

Sendt: 12. oktober 2010 10:13

Til:

Oppfordrer dere til å starte med å lese den nederste e-posten.

Min intensjon med å sende dette var å fortelle at dere har en utfordring med holdningen til en ansatt hos dere.

Det er en liten ”skade” på bilen min som ikke koster meg mye. Irritasjonsmomentet er mangel på respekt for annen mans eiendom.

Det er ingen ting å gå videre med fra min side, men jeg er også litt forbauset over svaret.

Personlig hadde jeg vel forventet at det hadde kommet en unnskyldning. Kanskje også skrevet noe sånn som: Håper ikke dette hindrer deg i å benytte oss senere. Neste gang du tar fergen spanderer vi en kopp kaffe(Jeg drikker ikke kaffe så det hadde blitt billig for dere).

Selv om dere har monopol på strekningen så er ikke service/ydmykhet en uting.

Litt spennende å lese på deres hjemmeside, kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i de to øverste derimot punkt 3 anser jeg som en potensiell kandidat. http://www.fosen.no/index.php?c=8&kat=V ... etningside

Offensive - vi ser alltid etter muligheter til forbedring

Fra: bastohorten [mailto]

Sendt: 11. oktober 2010 11:24

Til: Andreas Melhus

Olav

Du kan jo slippe løs barnet i dag og ta med en sprayboks på neste fergetur for å dekorere litt på han som utførte dette, eller på selve fergen :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...