Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da får de som kjøper plukke det av om man vil, ikke verdens undergang :)

Selvfølgelig kan de det! Varmluftpistol, fiskesene og to hender fikser det meste!

Nettopp fordi det er en så enkel operasjon, så syns jeg en seriøs bilselger burde fikset dette før han tok bilder til salgsannonsen! :wink:

Skrevet

Kan jeg spøre hva folk mener om når man kan kalle bilen sin for en M-tech /sport utgave? Bare ren nysgjerrighet om hva folk mener, altså. Er det "akseptert" å si BMW 5-serie M-tech når man kun har et par M-tech deler, eller bør man ha full pakke?

Skrevet
Kan jeg spøre hva folk mener om når man kan kalle bilen sin for en M-tech /sport utgave? Bare ren nysgjerrighet om hva folk mener, altså. Er det "akseptert" å si BMW 5-serie M-tech når man kun har et par M-tech deler, eller bør man ha full pakke?

må være levert fra fabrikk med utstyret, er ikke noe mtech utgave vis du har satt på en fanger eller et skjørt.

Skrevet

Jeg mener at bilen skal være original M-Tech fra fabrikk om man skal si f.eks."5-serie M-tech".

Men om man ettermonterer kan heller si "5-serie med m-optikk".

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle? Originalt eller ei, det er M-Technik like mye, brodern har understell fra fabrikk, står M-emblem i grillen fra fabrikk også, noen som mener at det er feil å ha det merket i grillen?

Skrevet
Nå er det faktisk slik, at med X-serien til BMW, så er ///M ikke det samme som "m-sport/m-tech", det er faktisk betegnelsen på en heftig motorisert EKTE M-modell, altså X5 ///M eller i dette tilfellet en X6 ///M.

Bmw er ikke enig med deg.

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... _action=x6

Hva er det BMW ikke er enig i med skillbill..? Såvidt jeg kan se stemmer det skillbill skrev på en prikk... ;)

Forøvrig må jeg jo tilføye at jeg er enig med skillbill hva trådens emne angår. Jeg syns alle disse M-merkene og dekaltrimmingen (les: X6 M) er bare fjåsete og utrolig simpelt på en så dyr bil. Disse M-merkene klistret over alt senker totalinntrykket av bilen betraktelig.. ;)

Skrevet

Hva er det BMW ikke er enig i med skillbill..? Såvidt jeg kan se stemmer det skillbill skrev på en prikk... ;)

Bilen heter da ikke Bmw x6 skråstrek, skråstrek, skråstrek og så M?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...