Flextron Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Decal trimming er kommet for å bli.. Enkleste måte å oppgadere HK på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Synes egentlig det var verre at annonsen har diverse skrivefeil og dårlig språk, samt mangler skikkelige interiørbilder. Er personlig enig i at å bygge en slik "kopivare" er teit, men personen er en bilselger, og han er nok mer opptatt av å få mest mulig penger igjen for bilen enn hva et entusiastforum måtte mene om den. En del av de som er ute etter en X6 ser trolig på den bilen pga. den legges merke til, og da er de gjerne også interessert i at den vekker enda mer oppsikt som en M-utgave, samtidig som de er totalt likegyldig til ekteheten av varen de befinner seg i. Jeg selv er en større tilhenger av en viss understatement, og mistenker slike personer for å være minst like overfladisk som denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Synes egentlig det var verre at annonsen har diverse skrivefeil og dårlig språk, samt mangler skikkelige interiørbilder. Ja skrivefeil i annonser er ikke bra. Virker veldig uproft. En ting er at det av og til går litt fort på et forum, men annonser og brev bør være riktige. Har en kompis som mest sannsynlig har dysleksi som jobber som selger. Har sett ett par brev(e-post) han har sendt ut og det var hårreisende. Får/for feil og/å samt en mengde med rene ordfeil. Spurte han om han kanskje ikke burde få en til å lese igjennom før han sendte ut, i alle fall på større anbud, men nei det var det ikke noe gehør for. Hadde jeg sittet på andre siden og fått noe med så mye feil så hadde jeg glatt hoppet videre til ett annet firma. Når det gjelder M-merkene på bilen så mener jeg at man må få lov til å gjøre som man vil. Ønsker noen å utgi seg for noe annet en det man har, så har ikke jeg noe mot det. Var vel en her inne som satte 316ci på en 330, var ingen som klaget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 lurer jaggu på om ikke jeg skal ta å lage en liknende tråd hver gang jeg finner en bmw som har ettermontert M-logo på finn.no jeg.... Som nevnt tidligere i tråden, så var det fordi dette dreier seg om en dyr X6, og ikke en eldre f.eks 3-5 serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Synes egentlig det var verre at annonsen har diverse skrivefeil og dårlig språk, samt mangler skikkelige interiørbilder. Ja skrivefeil i annonser er ikke bra. Virker veldig uproft. En ting er at det av og til går litt fort på et forum, men annonser og brev bør være riktige. Har en kompis som mest sannsynlig har dysleksi som jobber som selger. Har sett ett par brev(e-post) han har sendt ut og det var hårreisende. Får/for feil og/å samt en mengde med rene ordfeil. Spurte han om han kanskje ikke burde få en til å lese igjennom før han sendte ut, i alle fall på større anbud, men nei det var det ikke noe gehør for. Hadde jeg sittet på andre siden og fått noe med så mye feil så hadde jeg glatt hoppet videre til ett annet firma. Når det gjelder M-merkene på bilen så mener jeg at man må få lov til å gjøre som man vil. Ønsker noen å utgi seg for noe annet en det man har, så har ikke jeg noe mot det. Var vel en her inne som satte 316ci på en 330, var ingen som klaget da Ja, helt enig angående salgsannonser, og ellers alt annet som har med forretninger å gjøre, når det kommer til skrivefeil! Selvfølgelig må man få gjøre som man vil med sin egen bil, jeg ville bare ha frem mine synspunkter! Når det gjelder "316ci'n" så er jo dette en litt artig gimmick da denne har presse, og heller ikke blir levert i alle land? (kun Hellas) ? Så det tilfellet gir i mine øyne ikke grunnlag for sammenligning med det denne tråden handler om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 lurer jaggu på om ikke jeg skal ta å lage en liknende tråd hver gang jeg finner en bmw som har ettermontert M-logo på finn.no jeg.... Som nevnt tidligere i tråden, så var det fordi dette dreier seg om en dyr X6, og ikke en eldre f.eks 3-5 serie! Og du ville selvsagt kjøpt denne bilen dersom det IKKE var for dekal herpingen, og irriterer deg såpass mye over dette at du bare måtte få det ut på forumet.. Eller er det rett og slett bare en ny tråd som handler om og drite ut andre BMW eiere som har gjort ting som ikke faller i smak hos f.eks deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 lurer jaggu på om ikke jeg skal ta å lage en liknende tråd hver gang jeg finner en bmw som har ettermontert M-logo på finn.no jeg.... Som nevnt tidligere i tråden, så var det fordi dette dreier seg om en dyr X6, og ikke en eldre f.eks 3-5 serie! Og du ville selvsagt kjøpt denne bilen dersom det IKKE var for dekal herpingen, og irriterer deg såpass mye over dette at du bare måtte få det ut på forumet.. Eller er det rett og slett bare en ny tråd som handler om og drite ut andre BMW eiere som har gjort ting som ikke faller i smak hos f.eks deg?? Tydeligvis har du ikke lest hele tråden, jeg skrev at det kun var som tidsfordriv igår, grunnet en natt med lite søvn, og jeg kjedet meg, jeg sa også at det på ingen måte var ment som hets, da selgeren er far til et medlem her inne! Man kommer mye lengre her i verden ved å lese nøye og gjøre litt research før man uttaler seg! Og ja, jeg ville gjerne kjøpt denne bilen hvis jeg hadde råd, dog uten merkene! Som nevnt tidligere så har jeg sett flere spreke biler tilsalgs fra denne selgeren, de har vært strøkne, med gode salgsannonser, derfor ble denne annonsen en liten nedtur sånn sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har lest hele tråden jeg, og kan ikke se det minste snev av seriøsitet i dine uttalelser overhodet.. Forumtroll er det vel det kalles.. DERFOR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har lest hele tråden jeg, og kan ikke se det minste snev av seriøsitet i dine uttalelser overhodet..Forumtroll er det vel det kalles.. DERFOR!! Du har jo tydeligvis ikke det, når du mener at jeg lagde denne tråden for å drite ut selgeren? Allerede i mitt første innlegg påpekte jeg at dette ikke var ment som hets mot selgeren, siden sønnen er medlem her inne! Gjennom hele tråden så har jeg argumentert på en saklig måte, og gitt god grunn for mine uttalelser! At det kanskje ikke er et kjempe viktig tema, kan jeg gjerne si meg enig i, men dette er et forum, der man kan diskutere det man vil, sålenge man holder seg innenfor forumets regelverk! Når du sier at du har lest hele tråden, og allikevel bommer så grovt med dine utsagn, tror jeg heller det er din seriøsitet det bør settes spørsmålstegn ved! Forumtroll må du gjerne kalle meg, jeg har vært her inne lenge, og kommet med sterke meninger om alt og ingenting, holdt meg saklig hele veien, og hatt gode begrunnelser for mine utsagn, og jeg tror de som kjenner meg her tar et sånt utsagn fra deg veldig lite høytidelig, noe jeg selv også gjør! Men hvis du har tenkt til og fortsette med å ødelegge tråden min på denne måten, så får vi bare se hvor lang tid det tar før en moderator redigerer vekk dine innlegg Her diskutere vi bruken av ///M-emblem på BMW's X-serie, og ikke noe annet! Vil du fortsette i samme spor så har vi en tulletråd her på forumet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jøss du var dårlig på å ta imot kritikk du gitt, du må være klar over at når du kommer med et tullete innlegg ang bruk av M emblem så må du regne med å få høre andres mening . har du selv noe grunnlag for å skrive at du kjører en M bil? ser i profilen din at du kjører en 1,8 liters M utgave selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har ikke lest tråden, men må si at det jeg ikke forstår med sånt er når en eier en bil til 1.2 millioner og fortsatt vil "fake" å ha en X6M. Folk flest syns selv en X6 3.0d (X6 i det hele tatt) er GROMT, så hvorfor en da vil sette seg selv i situasjonen og bli "ledd" av når dieselbørsa fyrer opp på Aker brygge er litt rart. For min del er det ikke at jeg har noe problem med at fyren har gjort det - han må gjøre hva han vil med bilen SIN for min del, men syns bare det er rart. Og det sier jeg fordi jeg har hatt 728ia med fire blås bak (de var riktig nok montert da jeg fikk den). Alltid like kjett å fortelle at det bare var en daff 728 når noen lurte på om det var en 740i eller 750i (som skjedde konstant, selv om alle E38 har to skjulte blås originalt så tror folk de med fire synlige er de største modellene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jøss du var dårlig på å ta imot kritikk du gitt, du må være klar over at når du kommer med et tullete innlegg ang bruk av M emblem så må du regne med å få høre andres mening . har du selv noe grunnlag for å skrive at du kjører en M bil? ser i profilen din at du kjører en 1,8 liters M utgave selv Konstruktiv kritikk kan jeg gjerne ta imot, men når denne brukeren tydeligvis ikke har lest, eller har lest men har veldig vanskelig for å forstå det jeg har skrevet, og samtidig argumenterer på denne måten, da tar jeg ikke imot uten videre! Salgsannonsen til min bil: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20124592&folderId=89689 Ja jeg kan kalle min bil en ///M eller M-sport, og på 3-serie hadde dette uansett ikke blitt å skryte på seg en "ekte" M-bil, ///M i denne sammenheng er kun M-sport/M-tech, og ikke ///M3! Noe mer du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har ikke lest tråden, men må si at det jeg ikke forstår med sånt er når en eier en bil til 1.2 millioner og fortsatt vil "fake" å ha en X6M. Folk flest syns selv en X6 3.0d (X6 i det hele tatt) er GROMT, så hvorfor en da vil sette seg selv i situasjonen og bli "ledd" av når dieselbørsa fyrer opp på Aker brygge er litt rart.For min del er det ikke at jeg har noe problem med at fyren har gjort det - han må gjøre hva han vil med bilen SIN for min del, men syns bare det er rart. Og det sier jeg fordi jeg har hatt 728ia med fire blås bak (de var riktig nok montert da jeg fikk den). Alltid like kjett å fortelle at det bare var en daff 728 når noen lurte på om det var en 740i eller 750i (som skjedde konstant, selv om alle E38 har to skjulte blås originalt så tror folk de med fire synlige er de største modellene). Er dette jeg også mener Gunnar, med en bil til denne prisen! Da har man gjerne et litt annet klientell! Hvis en eller annen riking som ikke har peiling på BMW kjøper denne bilen, så er det ikke noe problem, men for en pirkete kjenner som meg, så blir det feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har lest hele tråden jeg, og kan ikke se det minste snev av seriøsitet i dine uttalelser overhodet..Forumtroll er det vel det kalles.. DERFOR!! Du har jo tydeligvis ikke det, når du mener at jeg lagde denne tråden for å drite ut selgeren? Allerede i mitt første innlegg påpekte jeg at dette ikke var ment som hets mot selgeren, siden sønnen er medlem her inne! Linke til en annonse med ditt innhold som grunnlag er jo den beste reklamen vedkommende kan få, og kan for all del ikke oppleves som og drite ut selger eller dens bil på noen som helst måte. Gjennom hele tråden så har jeg argumentert på en saklig måte, og gitt god grunn for mine uttalelser! At det kanskje ikke er et kjempe viktig tema, kan jeg gjerne si meg enig i, men dette er et forum, der man kan diskutere det man vil, sålenge man holder seg innenfor forumets regelverk! Sakligheten din vekter muligens mer mot usaklighet vil nok mange mene, men for all del. Forumets regelverk strides det ikke imot. Når du sier at du har lest hele tråden, og allikevel bommer så grovt med dine utsagn, tror jeg heller det er din seriøsitet det bør settes spørsmålstegn ved! Tror ikke du skal bry deg for mye med det. Kan fort bikke over vet du. Forumtroll må du gjerne kalle meg, jeg har vært her inne lenge, og kommet med sterke meninger om alt og ingenting, holdt meg saklig hele veien, og hatt gode begrunnelser for mine utsagn, og jeg tror de som kjenner meg her tar et sånt utsagn fra deg veldig lite høytidelig, noe jeg selv også gjør! Du skriver da usaklig lange svar på noe man ikke tar høytidelig vil jeg påstå. Men hvis du har tenkt til og fortsette med å ødelegge tråden min på denne måten, så får vi bare se hvor lang tid det tar før en moderator redigerer vekk dine innlegg Hårsår er du ihvertfall. Søtt! Og tråden trengte ikke min hjelp for og ødelegges. Du har du klart og få til helt uten hjelp så langt. Her diskutere vi bruken av ///M-emblem på BMW's X-serie, og ikke noe annet! Vil du fortsette i samme spor så har vi en tulletråd her på forumet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har lest hele tråden jeg, og kan ikke se det minste snev av seriøsitet i dine uttalelser overhodet..Forumtroll er det vel det kalles.. DERFOR!! Du har jo tydeligvis ikke det, når du mener at jeg lagde denne tråden for å drite ut selgeren? Allerede i mitt første innlegg påpekte jeg at dette ikke var ment som hets mot selgeren, siden sønnen er medlem her inne! Linke til en annonse med ditt innhold som grunnlag er jo den beste reklamen vedkommende kan få, og kan for all del ikke oppleves som og drite ut selger eller dens bil på noen som helst måte. Gjennom hele tråden så har jeg argumentert på en saklig måte, og gitt god grunn for mine uttalelser! At det kanskje ikke er et kjempe viktig tema, kan jeg gjerne si meg enig i, men dette er et forum, der man kan diskutere det man vil, sålenge man holder seg innenfor forumets regelverk! Sakligheten din vekter muligens mer mot usaklighet vil nok mange mene, men for all del. Forumets regelverk strides det ikke imot. Når du sier at du har lest hele tråden, og allikevel bommer så grovt med dine utsagn, tror jeg heller det er din seriøsitet det bør settes spørsmålstegn ved! Tror ikke du skal bry deg for mye med det. Kan fort bikke over vet du. Forumtroll må du gjerne kalle meg, jeg har vært her inne lenge, og kommet med sterke meninger om alt og ingenting, holdt meg saklig hele veien, og hatt gode begrunnelser for mine utsagn, og jeg tror de som kjenner meg her tar et sånt utsagn fra deg veldig lite høytidelig, noe jeg selv også gjør! Du skriver da usaklig lange svar på noe man ikke tar høytidelig vil jeg påstå. Men hvis du har tenkt til og fortsette med å ødelegge tråden min på denne måten, så får vi bare se hvor lang tid det tar før en moderator redigerer vekk dine innlegg Hårsår er du ihvertfall. Søtt! Og tråden trengte ikke min hjelp for og ødelegges. Du har du klart og få til helt uten hjelp så langt. Her diskutere vi bruken av ///M-emblem på BMW's X-serie, og ikke noe annet! Vil du fortsette i samme spor så har vi en tulletråd her på forumet også! Jeg har kun kommentert bruken av slike emblemer på en så dyr bil, jeg har også sagt at jeg tidligere har sett flotte biler og salgsannonser fra denne selgeren. Hvordan dette kan oppfattes som et forsøk på å drite ut selgeren og bilen, forstår jeg ikke! Uansett om en eventuell kjøper hadde sett denne tråden, tror jeg ikke han/hun hadde latt dette stå i veien for et kjøp! Av nettopp den grunn tror jeg heller ikke selgeren bryr seg noe særlig om dette! Dette emnet er overhodet ikke det mest saklige og seriøse man kan finne, men man kan allikevel forvente en viss saklighet og seriøsitet i måten man diskuterer på! Hvis du mener at jeg har opptrådt usaklig her, så får du gi meg en grunn, ikke bare sitte der og si at jeg er usaklig! Du quoter meg og kommenterer at dette er usaklig og useriøst, men du gir ikke en grunn for hvorfor du mener dette! At jeg skriver lange svar er ofte en nødvendighet da noen må ha ting inn med teskje! Hårsår er jeg ikke, noe jeg skrev i mitt svar til Tom K, men jeg forventer konstruktiv kritikk og at folk legger noe til grunn for sine uttalelser! Hvis du mener at slik bruk av emblemer er helt ok, så si heller det, og hvorfor, enn å gå på meg som person. Hvis du fortsatt mener at det er jeg som selv har ødelagt tråden, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå