Gunnar Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg hadde valgt hans garasje før din ja, Stig. Men jeg hadde brukt garasjen til sykler og annen drit, og parkert bilen i gata. Angående sykkelen han først triller ut, det hadde ikke kosta mange kaloriene å henge den opp på veggen...
Robin L Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 haha,herregud at han gidder. den dritbilen der skulle lett fått stått ute for min del ass.
Der Barockengel Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Hmm, en stund satt jeg og lurte på om han brukte bakluken eller soltaket for å komme seg ut av bilen.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 haha,herregud at han gidder. den dritbilen der skulle lett fått stått ute for min del ass. Her sitter vi bortskjemte nordmenn med våre gode lønninger og flotte biler og snakker dritt om Fiaten til den stakkars gamle utenlandske pensjonisten Tenk den bilen sparte han sikkert til i 15 år før han kjøpte den, og han har sikkert hatt den siden den var ny i 1980! Hehe....
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Her sitter vi bortskjemte nordmenn med våre gode lønninger og flotte biler og snakker dritt om Fiaten til den stakkars gamle utenlandske pensjonisten Tenk den bilen sparte han sikkert til i 15 år før han kjøpte den, og han har sikkert hatt den siden den var ny i 1980! Hehe.... Nå er det vel fra Belgia eller noe sånt dette her, så det er ikke akkurat øst-europa. Men at pensjonister har lite cash er sikkert tilfelle, for det er det jo mange som har i Norge og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå