Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde valgt hans garasje før din ja, Stig. Men jeg hadde brukt garasjen til sykler og annen drit, og parkert bilen i gata.

Angående sykkelen han først triller ut, det hadde ikke kosta mange kaloriene å henge den opp på veggen... ;)

Skrevet
haha,herregud at han gidder. den dritbilen der skulle lett fått stått ute for min del ass.

Her sitter vi bortskjemte nordmenn med våre gode lønninger og flotte biler og snakker dritt om Fiaten til den stakkars gamle utenlandske pensjonisten :wink: Tenk den bilen sparte han sikkert til i 15 år før han kjøpte den, og han har sikkert hatt den siden den var ny i 1980! :roll: Hehe....

Skrevet
Her sitter vi bortskjemte nordmenn med våre gode lønninger og flotte biler og snakker dritt om Fiaten til den stakkars gamle utenlandske pensjonisten :wink: Tenk den bilen sparte han sikkert til i 15 år før han kjøpte den, og han har sikkert hatt den siden den var ny i 1980! :roll: Hehe....

Nå er det vel fra Belgia eller noe sånt dette her, så det er ikke akkurat øst-europa. Men at pensjonister har lite cash er sikkert tilfelle, for det er det jo mange som har i Norge og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...