SimenK Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Da fant jeg til slutt en Mtech2 i Tyskland etter en del leting. Bilen er en 90modell 325 mtech2. Har egentlig parkert bilen for vinteren, men er mulig det at jeg tar med bilen til biltilsynet slik at det meste er klart til våren når skiltene skal på bilen. Planen er i hvertfall å få skilt på bilen til våren og muligens handle noen nye felger i vinter, så får jeg se hva annet jeg finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 støken:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ser meget strøken ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Ser utrolig pen og velholdt ut. Gratulerer! Hva ser du for deg av felger? http://www.felgen-man.de/ har mye pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Smykke av en e30 Gratulerer med e30 som ser ut til å være godt tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Nydelig edirty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 fiiiin e30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Knallpen bil!! Felgene passer nå veldig bra til e30 synes jeg Tidsriktige og pene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 DEN likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Intet mindre enn nydelig! Og felgene må du beholde dersom de er i god stand. Azev A er noe av det fineste du får til E30. Basta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lås bilen din GODT inne, for jeg kommer til Ålesund i morgen å blir til fredag Den her så meeeeget strøken ut, å som flere sier her, en nyyydelig bil!! Har selv Azev-felger på E30`n min, men den har M-tech1 da... Denne håper jeg og tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd med, å skilter er jo nødt til å komme på til våren Gratulerer med et herlig eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Alt stemte veldig bra, helt til jeg så hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 strøken bil ja, men nye felger fortjener den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Intet mindre enn nydelig! Og felgene må du beholde dersom de er i god stand. Azev A er noe av det fineste du får til E30. Basta Takker.. Felgene kommer jeg nok til å beholde ja, var litt usikkert første gang jeg fikk se bildene av bilen, men etter å ha sett den "live" fant jeg ut at felgene passet bra til bilen.. Men jeg kommer til å kjøpe ett sett til med felger, er jo kjekt med litt variasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenK Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Lås bilen din GODT inne, for jeg kommer til Ålesund i morgen å blir til fredag Den her så meeeeget strøken ut, å som flere sier her, en nyyydelig bil!! Har selv Azev-felger på E30`n min, men den har M-tech1 da... Denne håper jeg og tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd med, å skilter er jo nødt til å komme på til våren Gratulerer med et herlig eksemplar Bilen står nok parkert i låst garasje for tiden, men jeg lurer på om det kanskje blir prøveskilt på torsdag eller fredag.. Bilen ble jo forresten lakkert for 1,5år siden i følge selgeren i Tyskland. Liker godt den mtech1 Bmw´en din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå