Gå til innhold

SimenK´s E30 325 Mtech2

SimenK
 Share

Anbefalte innlegg

Da fant jeg til slutt en Mtech2 i Tyskland etter en del leting.

Bilen er en 90modell 325 mtech2.

Har egentlig parkert bilen for vinteren, men er mulig det at jeg tar med bilen til biltilsynet slik at det meste er klart til våren når skiltene skal på bilen.

Planen er i hvertfall å få skilt på bilen til våren og muligens handle noen nye felger i vinter, så får jeg se hva annet jeg finner på.

vqqv7pzmufup2e2ow9qq.jpg

1u0t68tptx4s2fv18v9k.jpg

ubnw6os5iuojrhnbdya1.jpg

1s6vs5ppqurkm2dinw7s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lås bilen din GODT inne, for jeg kommer til Ålesund i morgen å blir til fredag :twisted:

Den her så meeeeget strøken ut, å som flere sier her, en nyyydelig bil!! :applause:

Har selv Azev-felger på E30`n min, men den har M-tech1 da... Denne håper jeg og tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd med, å skilter er jo nødt til å komme på til våren ;)

Gratulerer med et herlig eksemplar :applause::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet mindre enn nydelig! Og felgene må du beholde dersom de er i god stand. Azev A er noe av det fineste du får til E30. Basta :lol:

Takker.. Felgene kommer jeg nok til å beholde ja, var litt usikkert første gang jeg fikk se bildene av bilen, men etter å ha sett den "live" fant jeg ut at felgene passet bra til bilen..

Men jeg kommer til å kjøpe ett sett til med felger, er jo kjekt med litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lås bilen din GODT inne, for jeg kommer til Ålesund i morgen å blir til fredag :twisted:

Den her så meeeeget strøken ut, å som flere sier her, en nyyydelig bil!! :applause:

Har selv Azev-felger på E30`n min, men den har M-tech1 da... Denne håper jeg og tror jeg du kommer til å bli veldig fornøyd med, å skilter er jo nødt til å komme på til våren ;)

Gratulerer med et herlig eksemplar :applause::mrgreen:

Bilen står nok parkert i låst garasje for tiden, men jeg lurer på om det kanskje blir prøveskilt på torsdag eller fredag..

Bilen ble jo forresten lakkert for 1,5år siden i følge selgeren i Tyskland.

Liker godt den mtech1 Bmw´en din også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...