Gå til innhold

E39 520d førstebil - bruksbil - 'daily driven'


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Downpipen kan du høyre med TRF-racing, han eg kjøpte med, kommer vel imorgen eller torsdag :) Kanskje litt dyrere på din bil siden du har større motor?

Klistermerke syns eg passa inn utseendemessig, kanskje ikkje iforhold til høgde.. MEN, den blir ikkje lavere, når leppa skraper et par plasser pga ujevnheter i veien bilen kjøres til vanlig og i et lyskryss med litt ujevnheter og i noken av fartsdumpene rundt omkring her og ikkje minst ut av avkjørselen.. så er den lav nok for forholda :)

Med andre ord, klistermerket blir! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje fått montert den enda, så umulig å si, men litt meir turbosus , mindre spool-up tid for turboen, redusert mottryk er vel noke om det positive om eg ikkje tar feil + 1-3hk kanskje.. men merker nok ikkje det :)

Tja, min bil så eg velger sjøl om eg vil ha klistermerke, om eg så velger å hive på my little pony klistermerke over panseret er det min bil å mitt valg hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subber støtt og stadig med min i orginalhøyde jeg .. så.. Da burde jeg ha sånt merke å da? :P

Har Downpipe'n mye å si da? Merker man mye?, liksom er det verdt penga?

Jeg har montert downpipe på min, som jeg kjøpte fra TRF her på forumet.

Og jeg merka stor forskjell, lyden ble helt annerledes:)

Så anbefales på det sterkeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var downpipe montert, 45 minutt på løftebukk! Verdt det! Takk til arizonapie på forumet! :)

Og mens den var oppe fekk eg et annet vakkert syn, bilen er UTRULIG bra for rust!

Lyden vart også overraskende for å vere en 4 sylindra diesel...

ca som dette:

Så dette anbefales videre! Kjøpt av TRF-racing.

Dessverre ingen bilder :)

No gjenstår kun;

powerflex i casterstag og bærearmer

motorfester

Rullehjul/strammehjul

Prøve å få montert dette i helga etter jobb imorgen.

Så er bilen klar for maaange feilfrie mil , forhåpentlivis..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dama fått sitt merke på bilen! Ho syns eg bruka altfor mykje tid og penger på bilen og altfor lite tid på ho.. Så da måtte en vere litt snill å vise at ho alltid har sin faste plass :mrgreen:

Så da er det berre soting igjen neste veke + 4 hjulskontroll få coilovers og eksos i vognkort , oljeservice og eu-godkjenne bilen 30. juni. Så er den klar for vår / sommer! :) og eventuelt få seg nye felger utover sommeren, Om lommeboka tillater det..

_MG_3181.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal høyre litt rundt om lakkering i første omgang, litt mørk gråfarge, noke lignande som er i senteret på GS hypertrack har eg sett litt på..

Men nye felger blir det tilslutt uansett, har såååååå lyst på Hypertrack felgene .. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...