ZhilleN Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Problemet er at jeg ikke for kjøpt bil til det løpet, ingen biler som jeg for kjøpt til den klassen.. Surt ass... :S Kommer jo ikke videre.. Synes spillets oppsett er sinnsykt tragisk... Ble veldig skuffa...
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Problemet er at jeg ikke for kjøpt bil til det løpet, ingen biler som jeg for kjøpt til den klassen.. Surt ass... :S Kommer jo ikke videre.. Synes spillets oppsett er sinnsykt tragisk... Ble veldig skuffa... Neida! Det er bare fordi du står fast, da blir man ofte lei! Da må du kjøre x-antall ganger andre løp å spare opp og evnt. holde utkikk hele tiden i bruktbil-delen Hvis du velger det aktuelle løpet kan du også se hvilke biler som er klassifisert !
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Ok, så jeg kan kjøre de løpa jeg har kjørt fra før, flere ganger? Og man vinner fortsatt penger?...
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Ok, så jeg kan kjøre de løpa jeg har kjørt fra før, flere ganger? Og man vinner fortsatt penger?... Sålenge du kjører på A-spec ja, er samme pris for 1. plassen uansett hvor mange ganger du kjører. Special events vinner du bare cash én gang.
SSM Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 hva bil er det du skal ha da? Kjør special events, da blir det cash!
OLEZZ Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 mb 190e evo er konge driftebil. Enda min ikke er fullt oppgradert enda
Richie85 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 haha.. jeg brukte 140.000 credit i stæsj på en brukt F150 Lightning til 29.000.. fikk 700hk, men kun til truck runde.. snakk om bortkastede penger.. haha.. bare fortsette å kjøre samme løpene om og om igjen for å tjene opp igjen.. Digger dette spillet.. må få meg G27 ser jeg... blir vel hivd ut av madamen om jeg installerer meg i stua med noe sånt
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Du finner fort ut hvilke løp du bør kjøre for å tjene penger for å si det slik Er du kun ute etter penger er det mye ekstra å tjene på å kjøre tournament i stedet for bare enkeltløp. Og selvfeølgelig de løpene på de høyere nivåene som det er mest å tjene på
Paal_e34 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Legger ut noen bilder M3 med 500hk+ Audi S4 med 500hk +/- Lambo med 800hk+ Countach Noen andre enn meg som har "a connection to the server could not be established" problemet? Tar jo 10 - 15min å komme inn på spillet, og da overdriver jeg ikke.
OLEZZ Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Noen som spiller online? Starta en bimmers medlemmer server
Ollie78 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Noen som spiller online? Starta en bimmers medlemmer server Info om denne så jeg kan finne den når jeg kommer hjem?
OLEZZ Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 du finner den nok bare på lista der. Er ikke så altfor mange der. Står bimmers.
///FredriK.S Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hvordan er det dere legger bildene fra maskina, og over til pcen? Den Auda S4en er driit bra å sladde med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå