Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Problemet er at jeg ikke for kjøpt bil til det løpet, ingen biler som jeg for kjøpt til den klassen.. Surt ass... :S Kommer jo ikke videre.. Synes spillets oppsett er sinnsykt tragisk... Ble veldig skuffa... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Problemet er at jeg ikke for kjøpt bil til det løpet, ingen biler som jeg for kjøpt til den klassen.. Surt ass... :S Kommer jo ikke videre.. Synes spillets oppsett er sinnsykt tragisk... Ble veldig skuffa... :roll:

Neida! Det er bare fordi du står fast, da blir man ofte lei! Da må du kjøre x-antall ganger andre løp å spare opp og evnt. holde utkikk hele tiden i bruktbil-delen :D Hvis du velger det aktuelle løpet kan du også se hvilke biler som er klassifisert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock::shock: haha.. jeg brukte 140.000 credit i stæsj på en brukt F150 Lightning til 29.000.. fikk 700hk, men kun til truck runde.. :P snakk om bortkastede penger.. haha.. bare fortsette å kjøre samme løpene om og om igjen for å tjene opp igjen.. :P

Digger dette spillet.. må få meg G27 ser jeg... blir vel hivd ut av madamen om jeg installerer meg i stua med noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner fort ut hvilke løp du bør kjøre for å tjene penger for å si det slik :wink: Er du kun ute etter penger er det mye ekstra å tjene på å kjøre tournament i stedet for bare enkeltløp. Og selvfeølgelig de løpene på de høyere nivåene som det er mest å tjene på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...