Eksos Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hehe, uten meg hadde det blitt dårlig med bensin på bensinstasjonene, og olje i oljehylla *føle seg viktig*... Eller nei, de hadde nok bare ansatt noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Noen som blir med å drifte? Add meg da! PSN: JoakimSB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg drifter nå, noen som blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Driver og kjører nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Noen som kjører online no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Skal kjøre etterpå, noen som er med? zhillen1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg har altfor mange timer med oppdatering foran meg, lurer på om jeg noen gang kommer til å gidde å oppdatere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jeg har altfor mange timer med oppdatering foran meg, lurer på om jeg noen gang kommer til å gidde å oppdatere den Hater når det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ingen som spiller? legg til azeton88 - helst ikke drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 arg.. angrer på at jeg solgte ps3'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Solgte den? Sånne ting man ikke selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 arg.. angrer på at jeg solgte ps3'en Angrer jeg også. Solgte en hel GT5 "pakke" med PS3, GT5, Playseat WRC, G27 (med MOMO ratt) og girholder. *savner* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Angrer jeg også. Solgte en hel GT5 "pakke" med PS3, GT5, Playseat WRC, G27 (med MOMO ratt) og girholder. *savner* Hmm.. Samma pakka som jeg hadde.. Skulle heller bare stua vekk hele skjiten i et kott Men life goes on! Får ordne med nytt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Noen som har flytta over data, biler, saves osv fra gammel til ny ps3? Min tok harakiri og ikke f om jeg får flytta over til den nye. :/ Følger oppskrifta men får beskjed om at den gamle ikke får kontakt med den nye, med nettverkskabel mellom dem.. Jeg vil drifte, nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Kommer til å spille mye denne helgen om noen vil bli med på litt useriøs kødde kjøring på top gear eller noe , legg meg til : poppynor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå