SSM Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Jeg hater å kjøre ting oppigjen og oppigjen, så det å ha seieren i lomma før første sving er jo midt i blinken for meg. Er jo ikke noe som hindrer meg i å konkurrere med seg selv for å forbedre rundetida. De andre er som regel i veien uansett
Eksos Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Jeg kjøpte F150 som jeg brukte mye penger på, 700 hester eller noe, blåser ifra alt som er av konkurenter Fant den på bruktbildelen...
lienback Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Bugattien kjører fra absolutt alt... Fikk den opp i 400km/t men funket bedre med standard girkasse.. trimma den til over 1100 hk
Ad|oS Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Det mest provoserende på spillet er hvor himla idioter CPU-sjåførene er!!! De kjører jo rett frem uansett, og prøver jo ikke engang å unngå deg om du ligger i veien for dem. Dytter deg bare rett vekk... Menmen, enkleste er jo bare å kjøre fra dem så man slipper det problemet!
hagenisse Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Det mest provoserende på spillet er hvor himla idioter CPU-sjåførene er!!! Ganske utrolig at de ikke har gjort noe med det der; det ødela hele GT4 for min del. Ingen vits med en karriere-modus hvor man skal kjøre løp når det egentlig ikke går ann å kjøre løp. Kunne like gjerne bare vært en tid man skulle under på alle banene.
Marius2002 Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Altså man vet jo hva man får når man kjøper et slikt spill, en mølje som kræsjer inn i hverandre ved svinger og forbipasseringer. Jeg for min del synes det er ganske moro, en liten dult her og der. Man kan ikke gjøre slikt i den virkelige verdenen! Men ja, de cpu-sjåførene er ganske idiotiske.
SSM Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Når får man skade på de jævla bilene da??? Kjøpte Renault 5 Turbo i går og jazza den opp litt for fransk og european hot hatch løp. Veldig morsom bil å kjøre!
Reintz Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Når får man skade på de jævla bilene da???Kjøpte Renault 5 Turbo i går og jazza den opp litt for fransk og european hot hatch løp. Veldig morsom bil å kjøre! Skade oppdatering kommer i starten av desember!
OLEZZ Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Er det ingen eldre bmw på spillet annet enn 02 turbo? Trodde det var 1000 biler på dette spillet jeg. Rart det ikke er fler ihvertfall.
SSM Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hvor i svarte får man tak i pickup? Har kjøra alt på beginner og amatør, bortsett fra det pickup greiene.
Eksos Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hvor i svarte får man tak i pickup? Har kjøra alt på beginner og amatør, bortsett fra det pickup greiene. Jeg handla iallefall på bruktbil delen
spruddel Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hvor anbefaler dere å kjøpe GT5? Har det kommet i noen norske butikker enda, eller kan jeg like gjerne bestille fra play.com? Eller et annet nettsted?
kenmyh Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Løp til nærmeste spill-shappe og kjøp deT! Kom 24. nov!
spruddel Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Skal ikke se helt bortifra at jeg gjør det imorgen da
-Martin- Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hva må man oppnå for å unlocke Nordschleife?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå