Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Trimma opp Mercedes evoen til 378 hk uten turbo, alle de grommeste delene er installert, sitter sinnsykt!! Justert camber bak i en god del minus, og litt foran, sitter som f!! Sinnsyk god og drifte med også :)

Kjøpte meg også en r33 gtr, trimma opp til 536 hk, synd det er 4x4, går sinnsykt bra!! Kjøper meg en 200sx s14a, eller m3 csl når en av de dukker opp på bruktmarkedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kjører fremdeles en GT-R 07´, og den holder lett følge med alle andre biler på Extreme nivået :) Er over 850hk i den, billig i innkjøp, sitter veldig godt på veien og er veldig lettkjørt i forhold til mange andre biler. Virkelig en bil å anbefale... Har hatt den nesten siden starten, og blir nok ikke noen ny "hovedbil" før jeg kommer opp i de aller høyeste klassene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører bare M5 nå, har gjort alt med den og den går som F og er både stabil i fart og fin i raske svinger sammenlignet med 4hjulstrekkerne.

Og topp å drifte med i arcade mode med dårlige dekk, og det brukes det litt tid på her i huset.

Sykemeldt, pils og drfting er komboen sin :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimma opp Mercedes evoen til 378 hk uten turbo, alle de grommeste delene er installert, sitter sinnsykt!! Justert camber bak i en god del minus, og litt foran, sitter som f!! Sinnsyk god og drifte med også :)

Kjøpte meg også en r33 gtr, trimma opp til 536 hk, synd det er 4x4, går sinnsykt bra!! Kjøper meg en 200sx s14a, eller m3 csl når en av de dukker opp på bruktmarkedet :)

Fokuser heller på å kjøpe deg biler du trenger til løp, viss ikke setter du deg fort fast igjen :)

Kjøp deg en Gallardo, den kan du bruke i de to Lamborghini løpa du skal kjøre. Jævli surt, jeg måtte kjøpe den KUN for å kjøre Gallardo løp. Gikk over 300.000cr for ett løp som man vant en Countach og en slant penger.

For det dommeste man gjør er å bruke penger på å trimme en bil bare for morro skyld...Nå kan du nok bruke den EVO 2.5l på Schwarzwald løpene da, funker nok bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke dumt å trimme bare for gøy. Er jo ikke noe problem å skaffe seg penger om du trenger det i spillet. 30.000 på et løp på ca 10min, altså nærmere 200.000 i timen :D Evnt om du ikke vil kjøre selv, setter du bare B-Specs sjåføren til å kjøre for deg mens du gjør andre ting. Men for all del, ønsker du bare rask fremgang er det nok lurere å kjøpe hva du trenger for fremtidige løp...

Kan også komme deg langt uten å kjøpe biler, bare du benytter deg av gevinstene ved rett løp hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at GT5 skal dukke opp i posten etter forhåndsbestilling fra Play.com enda da. Tror ikke jeg kommer til og bestille noe mere fra de noen gang for og si det sånn, de "sendte" det den 19. Nov...

Men har prøvd det og det var jo artig, eneste er at jeg ikke likte det level greiene de har begynt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at GT5 skal dukke opp i posten etter forhåndsbestilling fra Play.com enda da. Tror ikke jeg kommer til og bestille noe mere fra de noen gang for og si det sånn, de "sendte" det den 19. Nov...

Men har prøvd det og det var jo artig, eneste er at jeg ikke likte det level greiene de har begynt med..

Level greiene er bra, og gir deg en utfordring. GT5 er det første bilspillet jeg har spilt som har måttet kreve en viss grad av strategisk tenking hele veien (har ikke erfaring med PC bilspill).

Og du kan godt bestille fra Play.com igjen, de fleste leveringer tar 2 uker.

Det du må huske på, som jeg tidligere har nevnt, er at du forhåndsbestilte et spill som alle leverandørene mottok ca. 2-3 dager før lanseringsdatoen og dette gjaldt garantert play.com også. Her har play.com ikke gjort noe feil og garantert sendt deg spillet med en gang de fikk tak i det. Derifra er det jo naturlige årsaker som reisetid og tollkontroll som tar de ekstra dagene du klager på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. satt drita i helga oss kammerat og brukte rundt 200.000 laken på en midget II for gøy.. den stygge saken med hjul forran, men dæven! det må jeg si.. letta den helt, satt alt kraft på bakdekka og hevan litt i ræva, samt noen skrot dekk.. og girkassa på lavest utveksling ca(gikk fint uten og). Og har aldri klart så mye drifting poeng som med den :lol: fikk rundt 100hk max ut av den men dæven som det spinner!! :) sava en replay der jeg må få lagt ut, lettaste bilen og drifte med..

prøv selv!! vinner midgeten på pickup cupen.

tips til lette penger: den ringen som går rundt og rundt i 3 laps på proffesional tror jeg det er.. kjøpte en corvette for 100 laken ca og trimma den, tar igjen alle før første svingen med rundetider på under 40sec, det er jo rundt 18 store man får for det racet.. og det tar ikke mer en 2min :) Men anbefaler corvetta da den har mye trim-potensiale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. satt drita i helga oss kammerat og brukte rundt 200.000 laken på en midget II for gøy.. den stygge saken med hjul forran, men dæven! det må jeg si.. letta den helt, satt alt kraft på bakdekka og hevan litt i ræva, samt noen skrot dekk.. og girkassa på lavest utveksling ca(gikk fint uten og). Og har aldri klart så mye drifting poeng som med den :lol: fikk rundt 100hk max ut av den men dæven som det spinner!! :) sava en replay der jeg må få lagt ut, lettaste bilen og drifte med

Alle biler har vel hjul foran :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...