Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe, ikke for og brage alt for mye, så har jeg testet diverse leketøyer med nok av hk. så jeg vet hva som skjer når man har undermotorisertbil med stort pågangsmot.

Tenkte ikke spesiellt på deg da, men de tusen brukerene på f.eks GT sitt eget forum som sitter og forteller et dette er det mest realistiske spillet de har testet noen gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk påstår jo at NFS er bedre enn GT5, og da forstår man omfanget av 'brukerfeil' syndromet :)

Jeg tror spillprodusenter i dag er alt for redde for å lage spillet for vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror spillprodusenter i dag er alt for redde for å lage spillet for vanskelig.

Et spill på PS3 skal jo selge til hvem som helst og mora hans som sitter og spiller med håndkontroll. Men vanskelig betyr jo ikke nødvendigvis realistisk.

Men signaturen din? Er ikke det en gammel internett-myte? Aldri i verden som en gruppe b-bil kunne komme i nærheten av en F1-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-Specs pilotene mine var ikke så flinke som forutsatt... Gav dem en bil som de kjører rundetider på minst 30sek mindre enn konkurrentene (på en vanlig bane), men når jeg kommer tilbake etter 172runder, så havnet de på en 7.plass? Hva skjer med det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men signaturen din? Er ikke det en gammel internett-myte? Aldri i verden som en gruppe b-bil kunne komme i nærheten av en F1-bil.

Myte eller ikke.. det kan ikke jeg svare på. Jeg spratt til verden noen mnd før gruppe B ble bannet. Fikk ikke sitte oppe til sporten kom på TV.. :lol:

http://groupb.stormloader.com/

Toivonen er jo død, men du kan jo alltids ringe Nigel Mansell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags drifting rekorder har folk på full lap på Tskuba?

Hadde vært morro og "slåss" litt ^^

Har 14200poeng der selv med Silviaen.

14475 med 190E EVO II :) Hele banen i en sladd frem til langstrekket før langsvingen. Tok ikke sjansen på å sladde bortover hele strekka. Er så fort gjort å snurre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...